Its good to be girl!

08.12.2005., četvrtak

Bok svima koji me čitaju!

Oprostite što dugo nisam pisala,ali jednostavno nisam smogla vremena. Ipak je sada kraj školske godine i moram se maksimalno potruditi. Zato pokušavam što više vremena posvetiti učenju. Veoma bih voljela podignuti iz ocijene iz fizike i kemije na pet. S ta dva predmeta nikako na zelenu granu, stalno dobivam neke trojke i četvorke. Ne idu mi baš. Ako to uspijem proći ću s 5.0. Baš bih to voljela.
myspace

myspace graphics


Što se tiče onih dvoje dečkiju. Odlučila sam to malo odgoditi do završetka polugodišta. Oni to naravno ne znaju. Pustit ću ih da se i dalje bore za mene, da me i dalje osvajaju. Jučer mi je Alex poslao predivnu poruku: "Ti si najljepša cura koju sam ikad upoznao i sve bih dao kada bi mogao biti s tobom!" Baš je cakan,zar ne? Ja sam se sva rastopila na tu porukicu. Mislim da ću se na kraju ipak odlučiti za Alexa. On mi stvarno pristaje. Bilo bi mi super s njim jer bi mi uvijek kupovao slatke stvarčice(naime bogat je),a i zbog društva. Svi bi zavidjeli. Lijepo mi je i razgovarati s njim. Ma nas dvoje bismo bili savršen par. Plavi,visoki,zgodni,popularni.... Ah,idila! Mama će mi biti baš sretna zbog toga.
myspace

myspace graphics


Moram vam reći jednu stvar koja mi smeta. Naime kad vidim ove cure darkerice, punkerice, metalke i slično skoro mi pozli. Uvijek su u crnom i izgledaju mi strašno prljavo,kao da ne drže do sebe i vlastite higijene. Hej pa ipak ste cure. sredite se,dotjerajte, našminkajte kako spada i pokažite dečkima kako zgodne možete biti. Ipak svi dečki vole slatke,zgodne i sređene cure!
myspace

myspace graphics


Veliki pozdrav svima! I nemojte biti tako zločesti u komentarima! Kiss&hug!
myspace

myspace graphics




- 20:37 - Komentarčić? (35) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  prosinac, 2005  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi