I LOVE...MA SVEEEEEE

četvrtak, 23.11.2006.

WEIIII.... =)

winkwink Danas sam nenkako posebnog raspoloženja,owja štrajk mi je fulll dobro došao, jepo doma špica,wan bez obaveza i učenja ma nema ša špicasmijehsmijeh

Prošli Petak sam bila na nekom partiyiću u Sherpi, a ono bilo je ok, poslje smo išli na after na katarinu...haha a samo mi smo bili ali bilo nam je ful cool thumbup joj nakaraju smo išli kod nekog tipa doma i onako uništeni ujutro nema niš na tv-u i mi budale gledali onog ludog Friendster

Friendster

SPUŽVU BOBA,ludnica kidali smo se ko budale,baš retardiran crtić,kao puž u crtiću mu je ljubimac i govori MJAU ..pehpeh...heheheheheadbang

Myspace layouts

Myspace layouts


Šta cemo danas...a neam poima,vjerovatno neki student tako nešto ić se razbit,jebiga inaće full nevolim ić na student jer bude gužva,a ja to fulll mrzim neznam nekako mi smeta ono nemožeš ni plesat sve nagurano..ma ali jebiga kada se nema di drugdje...Pula-trularolleyes

Koja slatka mala vjeverćica... yeah TECHNO vjeverica widi molim te..hehe Friendster images

Friendster images


Tapija mi je owja blog, a nowi mi se neda radit ma neka stoji ko ga jebe kad neznam sta da pišem ..ma caio

- 14:53 - Komentari (4) - Isprintaj - #