nina&ela

četvrtak, 05.04.2007.

E DA SE I JA NAPOKON JAVIM !!!

Ej ljudi !!! pa sta ima?mah ja sam bas sada kod svoje najfrendice na spavanju !!!cool
znate vec kak je na piđama partyu... ludnica do jutra!!! zujopartysmokin thumbup
e da danas sam sva sretna... nije bitno zasto!cerek
mozda sutra idemo u kino... ja,ela,kiki,mateo,brmba,subjač i mozda stjepancerek. moji najfrendovi su subjač (davor ) i brmba..
mateo ak ovo budes citao znaces o cemu se radi... vidi ti si meni superthumbup i sve ok smijeh ali malo u zadnje vrijeme nisi onaj dobri stari nas mateono. nadam se da ces shvatiti ovo sta sam napisala i da se neces naljutiti zbog ovog.
ali da ovo neizostavim i ti si moj najfrend zujocool i uvijek ces biti!

ljudi dat cu vam savjet.... bez prijateljstva nema nista, potrudite se da neiznevjerite svoje naj frendove i frendice!!!thumbupkissrolleyesnut

ELA&KIKI&NINA !!! 4EVER AND 2GETHER FRIENDS !!!smijehwink

NINA ! cerek

- 22:17 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • ovaj blog je o dvije cool naj frendice koje se druže od drugog razreda

Linkovi