nešt o meni___________
Ime Dora
nadimak Tuta
imam 12 godina
slušam glazbu,mamu i tatu
(al zamalo!)
naj frendice:Matea,Sara,
Anita,Dora,Čevap,Mršićka.....
naj frendovi:Gubo,Marac,
Matej,Borna,Nyram,Mimi......
nick na chatu:dora_660
volim svašta
ne volim umišljene ljude
naj marka s.oliver i nike
naj serija zabranjena ljubav
naj film honey
cure s kojima se družim...........
Matea Milinković

ženska je super
ima dobre provale...
sama je......
dobro gasi....



Anita Mihalak


super je........
mal je luda za starkama...
trenira rukomet...
višlja je od mene....


Ana Marija Čevap


tange za štange.....
ima jezik..
voli pričati,tračati.....
mal je manja......



Matea Marušićneka faca.....


ima predug jezik.....
glumi anđela........



Dora Lagančić


mala elastična.......
dug jezik,to ne valja...
al dobra je ona......



Ida Bugarić


trenira košarku..
super je likuša......
ima dobre provale....



Iva Balić


super je.....
voli ić u mc'donalds.......
ne voli matematiku.......



Sara Švitek


super je......
voli majice s natpisom........
ima dobre provale.....
gasi ljude.....


Imaš problema?! E i j@

utorak, 11.04.2006.

Evo tak...........


S.O.S. (Rescue Me)
By Rihanna
BestVideoCodes.com



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

- 20:50 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
nadam se da će te mi komentirat blog............
mislim da će bit dobar kad ga napravim..........
pozz SVIMA!!!!!!!!!!!!!
blog layouts

blog layouts

Proseri(made by:everyvone)
Anita:pepel smrdi debela prdi!Anita:Mokra sam do suza!

Balićka:umjesto da kaže kaže on kaže rekne

Anita: stavi džepove u ključeve!

Bero:pusti glistu da glista!

Anita:E da baš ću ti ja trčat ko iz metka!!

ja:nebi ja bila zimi navečer!headbangheadbangheadbangheadbang

Kolarević nemože dohvatit loptu kaže njemu Balićka:Dohvati je zubima!thumbupthumbup

Anita:Skolji ga!

Nastavnica iz hj:Koja je 6. glasovna promjena koju smo učili?
Nikica:Lokativ

Mirta:..luposti glupo(umjesto gluposti lupo)naughtynaughty

Balićka:Anita,šta si se raširila ko epidemija?

Nastavnica iz POV:Oni su nju umrli(umjesto ubili)njamihrvatska

headbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbang

ja:...to je računalo proizvela trkva UNIAC(umjesto tvrtka)

moja mama:oni brojevi sa zarezom!!(misli na decimalne brojeve)headbangheadbang

Anita:veš machine umjesto cash machine

Anita:........da ali ne vjerujem

Inga:S kim je ko i koje s kim?

moj tata:......tebi da daju dvije nacrtane ovce ti bi ih izgubio!

Čevap:...........mene jedna nastavnica mrzi iz korjena njenih dlaka!

piše Anita u svoj leksikon: pa da znaš ti; da znaš
ponjeti jednu curi...............

Anita:7,8 kila puta jednu tonuludludlud