LP fan

21.07.2006., petak

Dosadno!!!!

Danas mi je totalka dosadno pa vam pišem ovako bez veze!!!yes
Danas sam si skinula marker sa noktiju jer mi frendica ima CRNI thumbup lak pa sam si namazala nokte.
Crno je ZAKON!!!!thumbup
I tako ja se po cijele dane dosađujem.
Jučer sam bila na moru i totalka sam se špržila jer smo bili na cijeli dan.Tako me danas sve peče a crveno se ne pretvara u crno!no
Tako ja bijela ko sir hodam po svijetu stoga namjeravam kupiti ono za brzo tamnjenje!
Valjda je učinkovito!
A sada malo o Linkin Parku!!!smijeh
Pokušavam nagovoriti frendicu da mi za rođič u 8 mj. kupi cd od LP,ali teško to ide!no
...
Ja vam imam jednu susjedu!Sada će u 3 raz. i ona je SMRT!!!!!
Dosadna je!!!!
Help mee!!!!!!headbang
Ona sluša sve što i brat a i Toše Proeskog!!!nono
Riga mi se!!!
HELP MEE!!!!!!!!!!
- 13:04 - Komentari (58) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Linkin Park