Pussy

utorak, 27.12.2005.

myspace

images for blogs

- 18:39 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  prosinac, 2005  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • pisati cu o sebi što volim a što ne. I moja mišljenja o svemu što se kod mene događa.




  • Blogovi koje morate vidjeti!!:)
    1.sugargirl.blog.hr
    2.~ashlee~.blog.hr
    3.ivy.blog.hr
    4.dado123.blog.hr
    5.pussycat doll.blog.hr
    6.redgirl.blog.hr

Lista najlijepših glumica

  • 1.Jesica Albba
    2.Caterine Zeta Jones
    3.Penelope Cruise
    4.Angelina Jolie
    5.Sarah M. Gellar
    6. Scarllet Johanson
    7. Julia Stiles



  • Zaustavi suzu,odbaci tugu,naći ćeš negdje za oblakom dugu. Ljepota prijateljstva nek ti dušu grije,oprosti životu što savršen nije.

    myspace

    images for blogs




    FORE:
    U srijedu pišemo nenajavljeni kontrolni!

    Studije su pokazale da je brak jedan od glavnih uzroka razvodima!

    Potrčao je u susret tramvaju. Tramvaj ga nije prepoznao!

    Nisam paranoik. I zašto me stalno gledaš?

    Nesreća u nesreći je kada vam sat padne pod valjak a nalazi vam se na ruci.

    Vegetarijanac:
    Indijanska riječ za loš lovac!

    Tko se zadnji smije još nije čuo loše vijesti.

    Kada sam prodavao limunadu, uvijek je prva čaša bile besplatna. Drugu , onu s protuotrovom sam naplačivao 500kn.