On/Off

Kostur dizajna: Lucija ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

•(Ne)Shvaćanja.

Image Hosted by ImageShack.us

•Napomena:
Bilo bi poželjno da ostavite samo jedan komentar.
Dva najviše.
Hvala.


Ja?

•Jedna od nas koji smo tu zbog ravnoteže među zvijezdama [jesmo li?].

Čitam:

Crinoline




(Ne)zrelost

Čudno.

|nedjelja, 30.03.2008. , 15:04| ,post Liberoporoza.

Bila sam zaluđena Sumrakom.

Malo me sram.

Toliko sam se ohladila od svega toga i drago mi je.Opsjednutost nikako nije zdrava.
Štoviše,Sumrak i Edward i Bella i filmovi i glumci...sve mi ide na živce lagano.
Zaobilazim Pattinsonovu sliku i prečujem spomen.

Pattinson mi je od početka bio oduran.Nekako prljav i predlakav.U filmu mi izgleda kao narkoman (premda ima par scena u kojima je ,moram priznati,dovoljno lijep.)

Volim ja knjige.Sumrak i Pomrčinu pogotovo,dok Praskozorje pokušavam zaboraviti.No,tužno je kako mi i one postaju svakim danom odbojnije.

Ne želim biti klinka koja piše w umjesto v, naizmjence piše malim i velikim slovima i dahće da je Edward (a pritom ima Pattinsonovu sliku u glavi) savršen i predivan.Mislim da ni te klinke ne žele biti te klinke.
Čujte,ja znam da nikako ne mogu biti ta klinka,međutim,normalno da će me neki lik ili likica koji se smatraju jako pametnim i imaju podrugljiv smješak na usnama odmah strpati u koš s aaawwedward klinkom.

Shvaćate?
Galeb Johnatan mi je sad bitniji nego Sumrak.

Imam još nešto za reći.Da,ohladila sam se od Sumraka,ali ne i od Jakea :D.

Toliko.

Pozdravljam vas!^^


|četvrtak, 18.06.2009. , 15:50|

| Komentari (1) | Da*Ne| Print|






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.