On/Off

Kostur dizajna: Lucija ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

•(Ne)Shvaćanja.

Image Hosted by ImageShack.us

•Napomena:
Bilo bi poželjno da ostavite samo jedan komentar.
Dva najviše.
Hvala.


Ja?

•Jedna od nas koji smo tu zbog ravnoteže među zvijezdama [jesmo li?].

Čitam:

Crinoline




San budnih

Zadnji post - 10.5. ?!
Oh Bože!Lupila sam se po glavi par puta,samo da znate.

Ne želim stati s pisanjem.Ne želim.Nisam se baš iskazala do sada,ali pokušat ću se popraviti.
[Zapela sam na riječi Obećajem,i tako i tako bih samo sebe prevarila.]

Iskreno,nemam nikakav osmišljeni post,a toliko toga se dogodilo samo u zadnjih pet dana.

Ne mogu si srediti misli.Previše ih je,i brebrzo dolaze i odlaze.Većinu ne želim niti čuti - a te su,naravno,najglasnije.

Koliko smisla ima voljeti osobu koja vam se zapravo ne sviđa?
Ne sviđa vam se njeno ponašanje,za početak - totalno suprotno od vašega.
Znam da kažu da se suprotnosti privlače - ali samo u fizici.Dvoje ljudi mogu biti različiti,ali jednostavno moraju djeliti mišljenje o onom osnovnom,najbitnijem i prema njemu ravnati svoja djela.Nije li tako?

I znam da ljubav nije racionalna!Ali kad vas neka osoba koju volite natjera da plačete,zbog svojih djela i(li) riječi koje čak nisu ni upućene vama ,jer ste apsolutno nemoćni po tom pitanju - a želite da ta osoba shvati...

[prekid...šutnja.]

...

Ne znam.
Ne razumijem.
Želim znati.
Želim razumijeti.

I želim još toga napisati.Nešto određenije.Sve pišem pod općenito.Ali ne mogu.Osjećat ću se previše očajno.Osim toga,uvijek postoji strah da ovo vidi i prepozna (mislim na blog) netko tko nebi trebao.
[Budući da je ovo anonimni blog to je vrlo glupo,ali sam barem iskrena.]

Živciraju me srcedrapateljni tekstovi,ali mi pašu trenutno.
[Ili samo umišljam i pokušavam se opravdati glupostima?Vjerovatno.]

Što me još živcira ? [za ovo sam sigurna da ne umišljam]
Živcira me...možda prije rastužuje... što gotovo nitko od ljudi oko mene ne razumije :
zašto radije biram Times New Roman nego Comic Sans,zašto ne volim mjenjati avatare na forumima po pet puta na dan,zašto volim analizirati pjesme,zašto ne volim kad se skupljaju oko mene kada sam dežurna,zašto smatram ne pristojnim upasti nastavnici s : 'Oćete li se udavat' u subotu?,što znači kvaliteta,zašto pokušavam pisati gramatički ispravno...

...da,to me rastužuje,ali sam tako svjesna vrijednosti one manjine,pa se više posvećujem čuvanju njih nego prosvjetljivanju ostalih.

Nada je san budnih.
Aristotel



|subota, 22.11.2008. , 13:53|

| Komentari (1) | Da*Ne| Print|






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.