< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

Evo koliko vas je posjetilo blog od 7.9.2006.

Web Counter
Web Counter

Linkovi



VUJA-maneken...legenda....
.....JOSIPA.....
HILDA
TENA & DOOK@
mudrica-DARIA ...
DUNJA
pevaljka TENA
malena DOOK@
tricašica-IDA
ZOKA

o meni....
IME: Ivan
NADIMAK: Ima ih puno...špingla,lignja,lule,giovanni...
ROĐEN: 26.12.1987. god.
SPORT: prije sam se bavio s šahom, a sada se bavima
s podvodnim hokejom, a u slodno vrijeme ronim*
GLAZBA: sve slušam
IZLASCI: uvijek za...
upisao sam studij strojarstva u SB...
MSN: jean87@example.com

BLOGOVI ZA ONE KOJI SE KLADE....

MURINHO
WETTFORUM
SNOWMAN
CAREV SIN
MADCROBET
OOdadoOO
betisthebet
TIPDANA

Dragana Mirkovic
Luce moje


Kosu sam skratila, sminku promenila
tebe izgubila a bol pobedila
tebe izgubila
a zivot sredila

Kosu sam skratila, osmeh sam vratila
teret sam skinula konacno zivnula
tebe izgubila i bol pobedila
a zivot sredila

Ref.
Da li mirno spavas, luce moje
ovo vece dal te savest pece
govoris li u snu ime moje
dal te cuje ona sto te truje

Da li mirno spavas, luce moje
ovo vece dal te savest pece
govoris li u snu ime moje
dal te cuje ona sto te truje
dal te cuje, dal ti poveruje

Kosu sam skratila, malo za promenu
malo al dovoljno da svi se okrenu
u oku stari sjaj
ko kaze da je kraj

Kosu sam skratila, malo za promenu
malo al dovoljno da svi se okrenu
u mom je oku sjaj ciji je ovo kraj
sam sebe upitaj

Ref.

Plavi Orkestar
Djevojka iz snova


Traze me po cijelom gradu
misle da sam zbrisao od kuce
a ja sam nasao novu dragu
ne izlazim iz njene postelje vruce
o, postelje vruce

Kako ona zna da voli
svakoj zelji da mi udovolji
evo je opet, mazno se nudi
htjela bi jos malo da se grli i ljubi
o, grli i ljubi

Ref. 2x
Djevojku iz snova
nikad, nikad necu naci
kad mi ljubav nova
uvijek malo vise znaci

Traze me po cijelom gradu
misle da sam zbrisao od kuce
a ja sam nasao novu dragu
ne izlazim iz njene postelje vruce
o, postelje vruce

Ref. 2x

Mislim da sam nasao djevojku iz snova
cini mi se da je volim
a i ona kaze, ja sam tvoja
dala bi mi srce svo i htjela bi da zauvijek ja ostanem s njom

Ref. 2x

Uvijek malo djevojko


Prljavo Kazaliste
Budala malena


O o o, k'o da me netko pitao
da li bi se rodio
ma da me barem pitao

O o o, divno sam uzivao
u bazenu maminom
fino sam se kupao

Kad me neki klipan
bas za glavu primio
i na ovaj ruzan svijet iznio

Ref.
A ja, a ja, budala malena
bio sam iz protesta plakao
jer sam odmah svatio

A ja, a ja, bio sam gorko plakao
bio sam odmah ljudi shvatio
da sam ovdje najebo

A a a, pa ona strasna rodbina
pa reci srce malo ah
pa reci tetama pa pa

Ma koji me je klipan
bas za glavu primio
i na ovaj ruzan svijet iznio



.....SLAVA TI GENERALE ZA SVE ŠTO SI UČINIO ZA HRVATSKU.NITKO NE ZNA GDJE SE ON SKRIVA ANTE JE LEGENDA ŽIVA.....CRNI JE DANAS DAN ZA HRVATSKU.NE MOGU NAS PORAZITI U RATU NEGO OVAKO PODMUKLO.NEMA JUNAKA NEMA HRVATA DI GOTOVINE ANTE....ZAPOVJEDNIK POBJEDNIČKE VOJSKE....ANTE CIJELA SLAVONIJA JE ZA TE...

....IMA JEDAN ČOVIK TVRĐI NEGO STINA IME MU JE ANTE...GOTOVINA....CILI SVOJ ŽIVOT HRVATSKOJ JE DAO I NIKADA NIJE NA KOLJENA PAO....


Image Hosted by ImageShack.us

JA U SENJU NA ČISĆENJU PODMORJA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


 

petak, 08.09.2006.

USKORO CE BITI ZBOGOM OSIJEK...

Da priblizava mi se odlazak u slavonski brod...jebburninmad...ufffff....koliko ce mi faliti osijek i ekipa...na moru mi je falila ekipa.party.. a kamoli u slavonskom brodu...popizditi cupuknucu....naravno necu zaboraviti na ovaj blog...obnavljati cu ga kad god stignemyes...evo danas sam i nasao smjestaj...jedino sto me veseli nece mi imati ko srati tamo.thumbup.kao kod kuce...dolaziti cu skoro svaki vikend...sva sreca da sam nasao i ekipu tamo i jedino sto mi je najveci problem sto se ostavljam treninga...to mi je najveci problemnamcor....

Moj Osijek pun je sunca, uz Dravu miran i tih,
za sve nas ostat će uvijek najljepša pjesma i stih!
Moj grade pored Drave, tu mladost moja je sva,
na svakom kamenu tvome, krije se ljubav bez dna!
Kad svijetla gasnu, i mjesec se pojavi mlad,
na obali Drave umoran odmara grad!


I kad utihne svaka pjesma
i prazna bude svaka ulica,
znaj da i tada moje srce kuca,
kuca samo zbog Osijeka!
OOOOOOO
nananana







| komentari (20) | print | # |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.