Ginny's dark life

ponedjeljak, 16.01.2006.

Danas je prvi dan škole.
Kak jadno!
Na praznicima je bilo baš super, kao i svake godine.
Zakej uopće moram ić u školu?
Kaj, završiš prva četri razreda i ne treba ti ništa više poslije.
Ili zakej si bar ne mogu birat predmete koje želim učit.
Nije da bi sad uzela tjelesni i likovni ili tak nešto, neg bi uzela sve predmete osim povijesti.
Ali, bar nam nisu dali zadaću, ak' ništa drugo.
I onda kad se namučim s ovom prokletom osnovnom školom, e da, onda nije gotovo, onda moram u srednju.
Ja vam kažem, to se zove mučenje.
Ko da ću ja sve to zapamtit kaj sam učila.
Naštrebat ću ta sranja za test, i možda mi u glavi od svega toga ostane nešto, ali tek tolko da ne ispadne da ništa nisam radila.

No, dobro, rekla sam da ću napisat nešto o Harry Potteru, pa evo...

Tamni Znamen
Tamni Znamen je simbol Lorda Voldemorta, i kada je Voldemort bio na vrhuncu moći, smrtonoše su ga ispaljivale u zrak kako bi označili da su ubili nekoga.
Tamni znamen je isto tako magičnim putem utisnut na lijevu nadlanicu smrtonoša.
Sastoji se od lubanje sa zmijom u ustima.
Po Snapeovim riječima, Tamni Znamen može, pod Voldoemortovim učinkom se početi sjajiti i goriti; to je služilo kao poziv smrtonošama.
Tamni Znamen se uzraku može dočarati inkantacijom "morsmodre".

Image Hosted by ImageShack.us

- 10:50 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv