Samo da se javim...

Ljudi, samo da se ja na brzinu javim... kada ste svi popodne pisali postove, ja sam tri sata spavala.... zaliven Moram Vam pisati malo postove... pisat ću Vam i sutra, i u subotu i u nedjelju... wink imam Vam svašta reći... VIDIMO SE NA TEREZIJANI! Moram se ići spremati... ....kiSSek... kiss

15.06.2006. u 18:33 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Me & my blog

party SvI sMo ŠaŠaVo cerek hvala na pitanju party

Me & my world

Volim mamu... :)
Volim tatu... :)
Volim brata... :)
Volim moje sve... :)
Volim život... :)

UŽIVAM U ŽIVOTU I ŽIVIM!!!








Moji najdraži linkovi...

nana
kiky
iva
ivana
korana
dario
đuka
jurići
kata
tinchy
brkićka
iva
pare
curke
maja
ifka
šolaja
đuka
netko
šćrbo
rožićka
jelena
curke

blog

blog



blog Layouts

blog Layouts



blog Layouts

blog Layouts



blog Layouts

blog Layouts



blog layouts

blog layouts


Anja

Anja gleda negdje visoko u zrak
Ona me ne vidi, vise me ne slisi?
Anja misli da je ovdje mrak
Tako me nervira kada me odbija


Hej, hej, hej, daj saberi se
Zar neznas ljubav ima isti jezik za sve
Hej, hej, hej, daj dodirni me
Ja ću te ljubiti
Da nikad nećes, nećes me pozabiti


Anja čita novu reviju
I okreće novu stranicu
A, do jučer me za ruku hvatala
I na uhu mi njezno saptala

Ja jos nigdje nemam stari tek s krvi
Daj sem prepira ja drugovi
Za nas je rock n roll postena stvar
Ja znam gitar, ja znam ljubit


Hej, hej, hej, daj saberi se
Zar neznas ljubav ima isti jezik za sve
Hej, hej, hej, daj dodirni me
Dok ćes me ljubiti
Ja ću ti odvlati
Hej, hej, hej, daj saberi se
Zar neznas ljubav ima isti jezik za sve
Hej, hej, hej, daj dodirni me
Ja ću te ljubiti
Da nikad nećes, nećes me pozabiti


Moja mala abeceda

a Anja
- my name thumbup
b braco - moja najvažnija osoba u životu cool
č čokolada - mmmmm njami
d djeca - obožavam ih i želim ih imati bezbroj cerek
e ekologija - čuvaj Zemlju bang
f filozofija - moja najveća mana, ali i vrlina rolleyes
g glazba - bez glazbe nema života cool
h Hrvatska - navijat ćemo svi party
i inteligencija - moji svi nut
j ja - u životu je važno imati svoje ja, ali umjereno thumbup
k knjiga - nešto jako vrijedno zujo
l London - grad mojih snova mah
lj ljubav - nešto najljepše na svijetu rolleyes
m mama - moja najvažnija osoba u životu cool
n nogomet - najljepši sport zujo
o osmijeh - moj recept za lijep život yes
p pozornica - mjesto mojih snova rolleyes
r romantika - šmrc šmrc šmrc ... to sam jacerek
s slikarstvo - grana umjetnosti zujo
š škola - mjesto gdje sam upoznala Vas, moje prijatelje party
t tata - moja najvažnija osoba u žitotu cool
u umjetnost - moja najveća ljubav bang
v voda - moj život kojeg ona predstavlja yes
z zdravlje - zdravlje je najveća životna vrijednost wink
ž život - Živi život! cerek