zunzara



597. Na psihologiji amina treba da procita nesto i u pola citanja pocinjene se smijati(mislim bas cudno za njuzujo).
spaha: ona je slucaj za vase kolege.

598. neko: amina ce ici na dodatnu iz psihlogije

599. ja: i tako sjele ja i zlata u fles i onda....
amra: a na kojem je to casu bilo
ja(sasvim ozbiljno): na fizici

600. na geografiji prof diktira lekciju i u jednoj rijeci(ne sjecam se kojoj) cudno izgovori slovo "r".razred se odma poceo smijati.
njuso: a profesorice kako da ja napisem to "r"

601. na psihologiji profesorica premjesta njusu i kenu iz zadnje klupe u drugu.nakon jednu 2-3 minute buke,smijanja sjedaju oni napokon.keno kaslje i kaze: ne pase nama ovaj dole zrak.

602. isto na psihologiji, dok su se keno i njuso premjestali.posto je sto bio u dva dijela,keno nosi jedan njuso drugi dio.otiso njuso da stavi "sto" ispred edine a keno iza edine.pita njuso pa gdje cemo sad.
neko: a de ti keno u drugu a njuso ti u prvu klupu.

603. na psihologiji treba da napisemo 5 stvari koje nas opisuju.
njuso: mentalno nestabilan

604. izlazimo mi iz pivnice i ugledamo PRESLATKOG LIKA.omg lik je bas bio boli glava.ja,amina,alma a. i selma se izgubile:)
pricamo ja i selma kasnije i ona se sprda kako je to njen decko.
ja: selma znas ono "bice moj,bice moj..."
selma: a znas ti ono "nikada,nikada"

605. keno: ako je zena muslimanka a muz hrvat i ima ljubavnicu srpkinju i oni se tako mijenjaju njihovo dijete bi bilo multinacionalno.

606. na informatici radi se lekcija "hardvErske ...."
selma napisala hardvArske ....ja joj se smijem i slucajno pogleda kad i kod mene pise hardvArske.

607. isti taj cas prof napisala dVd i ja nisam mogla procitati. pitam ja vanje
jel ono pise dUd.

608. sanja govori kako amina kasni i da ce cak kasniti na svoju dzenazu.
sanja: njoj kad bude dzenaza ona ce nazvati i reci da ce zakasniti al da je malo sacekamo.
dajana: al posto je ona najmladja mi cemo svi do tad biti mrtvi pa necmo ni znati.

609. amar: ...njih dva...(mislio je reci "njih dvojica")

ima toga jos ali se sad fakat ne mogu sjetiti a izgubila sam onaj papir pa cemo ostale sljedeci put napisati.lud

Image Hosted by ImageShack.us


14.09.2007. | 15:22 |
0 K | P | # | ^


<< Arhiva >>


< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga


Eh uglavnom sve o nasoj skoli...tj nasem razredu IIIc
smijehsmijehsmijeh
nepotreban je ovaj opis al et...
nemoj te da vas slike zavaraju mi smo andelciciyes
to sto mi imamo 1394 izostanka nista ne govorigreedynut,pozitivno je sto je samo 190 neopravdanih,jer ipak sredi razredna svojim andelcicima sve roflzujo
ipak u svim trecim razredima ima 5 ucenika sa nedovoljnim vladanjem od kojih 4 ide u 3 c coolparty





Image Hosted by ImageShack.us




Free Hit Counter
dasta ces..

kako niko nece da ostavlja
komentareburninmadheadbang
stavicu brojac da barem otprilike
znamo koliko se posjecuje blog..nono


Walk of Fame Animated codes - ImageChef.com

Image Hosted by ImageShack.us


...jer postoje stvari koje ipak znace puno vise!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



nista



lyrics - rainbow eyes