utorak, 13.11.2007.

...lipa moja, najlipša od sviju ponudi mi ljubav pred zoru...i pusti da se divim tvome tilu, dok se moja mladost ruga ovim neverama s juga...

Da...
..kako gledam ove zadnje postove svi su mi nekako pesimistični...da bilo mi je teško..al je prošlo...

..nisam pisala jedno vrijeme...vrtila sam u glavi i okretala stranice...


...katkad pogledavši ljude u njima vidimo snagu, u nekima pak vidimo tugu, u nekima razočaranje a u nekima optimizam...

..ne predajmo se tuzi i bolu..

...gledajmo optimistično na svijet..a i ono malo tuge što je ostalo u nama pretvorimo u svog saveznika...volimo tu tugu jer ako ju zavolimo ona nas neće više boljeti...

...zaboravimo već jednom ljude koji su nas povrijedili, razočarali..
..okrenimo se onima koji nas vole i poštuju...

..dopustimo sebi(kao kaže Gibonni) da budemo krijesnice na nečijim putima...


- 12:04 - Tvoje riječi ( 3 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.