nedjelja, 04.11.2007.

...JA U LJUBAV VJERE NEMAM...

Bolje da me mrze zbog onog što jesam.
Nego da me vole zbog onog što nisam.


Kako ponovno pronaći ljubav?!

Pokušavam već danima napisati ljubavni post,
ali kako pisati o ljubavi kad je ne osjećaš?!
Kako pisati o ljubavi kad je se ne želiš sijećati jer u sjećanja dolazi sve ono loše ...
iako ne boli više, još uvijek povrijeđuje....zauvijek ostaje trag.....

Kako pisati o ljubavi kad nema one slatke čežnje, želje, išćekivanja ...
Čak ni moje usne više ne bride jer ne žele biti ljubljene,
jer nemam nikoga ko bi bio vrijedan da ih ljubi.
Žele li uopće ljubiti?!
Ni grudi se više ne nadimlju, ne uzdišem brzo, plitko, ni srce više ne kuca brže,
ostao je samo onaj tupi osjećaj praznine, nemir u želucu, neispisana stranica u srcu ...

Kako napisati ljubavni post kad mi nije stalo vise do nicega, kad nikome nije stalo...
kad ne dajem ljubav, kad NE ŽELIM PRIMATI LJUBAV ... kad je život stao, srce moje zalupilo vrata,
duša mi se stegla ... kad oči više ne vide, kad ruke ne prepoznaju ...
Kad ne znaš želiš li uopće nešto novo, kad znaš da ne želiš staro ...
kad jednostano nema ljubavi. Kako je pronaći, kako probuditi??
?
MA NI NETREBA MI...........

I mnogi će sada odmahnuti rukom i reči: Joj, daj, pretjeruješ.
- al ne sudite prelako jer niste probali, a vjerujte mi, niti ne želite probati ...



Da li su vam ikad govorili:
Daj se pogledaj,
mogla bi se malo promjeniti,
kakav ti je to stil,
kako si tako drska,
kako si pokvarena,
i slično....

ŠTA koga briga za moje ponašanje!
Nekima sam draga nekima nisam...ma boli me....

Kod mene uvijek stoji: GLEDAJ SEBE!
što se tiče toga ja volim druge ljude,
Volim stvarno jako puno ljudi!..

Mislim na to da oni koji mene drže na PIKU
da ja njih stavim na HERC!

Ja sam onakva kakva ja želim biti
i ljudi koji se žele domoći popularnosti
tako da promjene sebe zapravo
su ljudi kojima fali samopoštovanja!....

jel tako?...



LJUBAV JE STAKLO KOJE SE LOMI AKO GA ČOVIJEK PRIMI SUVIŠE
NESIGURNO ILI SUVIŠE ČVRSTO.........


evo malo nekih pjesmica iz moje pjesmarice...

OPROSTIT cu nebu sto nam je vrijeme krilo,
OPROSTIT cu suncu sto nam nije sjalo,
OPROSTIT cu mjesecu koji nas je gledao,
OPROSTIT cu zvijezdama za sve skriveno,
OPROSTIT cu pticama sto nam nisu pjevale,
OPROSTIT cu srcu za zelje skrivene,
OPROSTIT cu sebi sto sam te voljela,
OPROSTIT cu prijateljima sto su mi krili da ti nisam jedina,
OPROSTIT cu svima samo tebi NE, jer si me ostavio a...
VOLJELA SAM TE ...(ovo je posvećeno 1 osobi)


Poslala sam ti poruku MAHINALNO,
jer SVE MI TVOJE NEDOSTAJE,
i da te pitam TKO TE LJUBI OVIH DANA..
još nešto TREBAŠ MI,
ako ti išta znacim DOĐI I UZMI ME,
znam da si s drugom i NIJE MI ŽAO,
jer SAMO PIJANA MOGU DA PREBOLIM,
pamtit cu dane kad si me zvao CURICE,
sad nju tako zoveš a bile smo DRUGARICE,
stvarno si igrao PRLJAVO,PRLJAVO,
stalno se pitam DALI SI ME VOLIO IL NISI,
ali nije bitno jer sam TAKO MLADA,
imam vremena jer DUGI SU DANI I DUGE NOCI,
stalo ti je u glavi ONA ONA,
šta je-je ipak je ona SLATKA MALA,
žvim dalje KO DA SUTRA NE POSTOJI,
zaboravi me ko što sve ZABORAVLJAŠ,
al onda idi ŠTO DALJE OD MENE,
jedan savjet PAZI S KIME SPAVAŠ,
jer NEKE PTICE NIKAD NE POLETE,
ovo pišem samo TEBI MOJA MAZO,
želim ti reci LANE MOJE,
al jebi ga s ovom pjesmom JE GOTOVO.....


TI SI LOVAC, SRCOLOMAC-A JA SRCA KRADLJIVICA..
KO ĆE KOME UZET MJERU, POBJEĆI U DRUGOM SMJERU..
KAD SE SUTRA PROBUDIŠ NEĆE BITI PROMJENE
SAMO SRCE TVOJE BIT ĆE KOD MENE...



Priznajem da mi se svidjelo što si u društvu glavni..
pala sam, a nisi stigao ni da kažeš PADNI..
BILA SAM KLINKA KOJA SANJA...svejedno nema opravdanja..
unaprijed osudena sam na godine tužna..ko sam pretplacena na rijeci ružne..
unaprijed prežaljena od Boga i ljudi...

priznajem..tako sam blistala od srece što sam tvoja..
pala sam i ostala olako slomljeno srce bez broja..
BILA SAM KLINKA KOJA SANJA..svejedno nema opravdanja..

Jednoga dana rece ljubav prijateljstvu:
"Zašto postojiš ti kad vec postojim ja?" Prijateljstvo odgovori:
"Nosim osmjeh tamo gdje si ti ostavila suzu..."


p.s.nemojte mi zamjeriti na ovom glupom postu......
ali jebiga danas mi je "žuta minuta"........
sva sam neka tužna......
i nabrijana......



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.