petak, 02.11.2007.

DOBRO JUTRO

......namcorprobudila sam se jos u 20 do 8....nisam se bas naspavala.....sinoc sam zaspala u 10......joj preumorna sam......


......ja neznam zasto sam uopce napravila ovaj blog.......mislim da cu ga obrisati.........nemos ni pisati sve sto zelis a da se neko ne naljuti..jbg.......neznam sta bih pisala.........



=)...MOJ RAZRED...=)nut

moj razred cine : zefa....lud
mima...belj
ma...rofl
nasta...cereksmijeh
matea....wink
mateja....namcor
ja.....naughty
tonka...eek
mišica...zijev
đuza...party
tiha....hrvatska
pera...nut
martinica...thumbuppjeva

ostala kompanja: papac...smokin
toca...smokinsmokinsmokin
miha...smijeh
đuka...rolleyes
vela...mah
marša...cool
kova...thumbup
slatki...no
kraja....zijev
roka....burninmad
cigo....eek
zriko...bang
iža....pjevaparty

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.