08.12.2006. / petak

Hallo ljudowy!

A kajje
Ajde da ja nest napisem!
U zadnje vrijeme se nista zanimljivo nije dogodilo!(znaci sve po starom).
Jedino sta smo u cetvrtak igrali nogomet pod tjelesnim.Zabio sam 4-5 golova.Jeebeno.i zamalo ubio 3 igraca.jenog cupavca sam sastavio na pod(slucajno),ja sam pao skupa s njim,jenog pijanca stepo sa loptom posred glave(slucajno),i jos jenom bedaku ostetio ruku(on je kriv,bio je golman hehe).
Kasnije smo otisli u birtiju i nis nismo pili(svi zajedno smo imali oko 3 kn).
tam smo igrali "cjenik istine" dok nam nije dopizilo(oko 5 min).
Onda je dosla k nama bitchara(rockonbaby.blog.hr) koja je bila zakurac jer je bila kod zubara(necu rec komentare M.P. na tu temu)
To bi bilo dosta za ovu godinu ili nekoliko njih.napisat cu post kad se nest zanimljivo desi.a to nebude tak skoro.

- 19:31 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>