MOJE FILOZOFSKO RAZMIŠLJANJE

utorak, 20.06.2006.

Za bigining of samting nju...

Evo me! Odlučio sam i ja napraviti blog, pošto većina mojih frendova ima jedan...
Prvi post koji pišem... a nemam ideje. Mislim da je za početak najbolje da pišem o svemu i svačemu ( uglavnom o onome kaj mi prvo padne na pamet). winkyes
Evo, prvo kaj mi je na pamet palo je to kako sam proveo današnji dan.Zbudil sam se u osam,opral zube,mouthwash
gledal telku do devet,(gledal sam dobro jutro Hrvatska jer ničeg drugog na telki nije bilo....bar za mene ništ interesantno).Onda sam išel jest sa dedom,njami,jeli smo uglavnom hrenovke kaj je on skuhal...morete si misliti kak su bile fine.Oko deset sam nazval Ivana(vjerojatno ga znate ima svoj blog zakon je).Dogovorili smo se da se dodavamo sa vortex-om(to vam je valjda neka vrsta ragbi lopte koja sliči na onaj projektil iz mino-bacača i,k tome onak bišti kaj bomba dok pada.)Posle sam išel do mog frenda Danijela on vam je buraz od one mofe ili ane-nirvane.thumbupthumbup.Onda je za ručak bil kelj ili kak ja to zovem zelenjava,a bil sam gladan kaj vuk mogel sam stolnjaka pojesti madpojestimadmadmadpuknucu.Onda sam se najel hamburgera i kupil sam si cool colunjaminjami.Onda sam se s Ivanom dodaval s vortex-som ,pa samo išli kod njega napuhivat gumene rukavice s vodom.....bil sam sav mokar kak bi moj tata rekel "dibi dus!".Ali,sam mu ja uzvratio udarac i bil sam tak HAPPY.A,mogel sam ga više i jače politi jer sam ja bil sav mokarheadbangheadbangheadbangburninmad.Nakon toga,otišli smo na igralište u pola i vrnul sam se u devet.Posle toga sam sa tatom gledal tekmu eng vs šve.Ali,se sigurno pitate otkud mi nick "gile junijor"e,pa sad ću vam reč.Mog starog su u gimnaziji zvali gile pa me neki njegovi prijatelji zovu"gile junijor".A,i po tome mog starog prepoznaju dok me pitaju"čij si ti?"pa im ja kažem samo GILE JUNIJOR!!!.I,baš sam sretan zbog tog nicka!!!smijehroflrolleyesnutnaughtyI,evo sad je točno 23:07.Mislim da je to dost za prvi post a sutra........bum vjerojatno duplo više napisal. Oprostite za neke gramatičke greške. Bok do sutra!!!!wavemah
- 22:39 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.