~owo sam natipkala 02.12.2006. u 11:49 a dan je bio subota~

~mda....nowi post XD~

haj ljudi ewo mene napokon=P nemrete wjerowat jelda??? e pa ni ja nemogu wjerowat XD a jos manje kad widim prek 300 komentara.... ja mislila da sam fulala blog XD ljudi fala wam swima =P tak se komentira=D danke danke danke swima!weliko fala ivi kaj me tolko reklamirala i ostawila tolko komentara=D ajme nisam mislila da bum postala tak "popularna" zbog jednog dizajneka.....ja pala pod stol kad sam cula kolko ljudi hoce da im naprawim dizajn..... e kad smo wec kod toga ljudi swima kojima sam nest obecala morat cete se strpit jer mi ne radi photoshop a i nemam bas wremena tak da.... ma nadam se da cete shwatit =) inace mislim da bi mogla napisat razloge zasto me opet nije bilo duze od tjedan dana.....pa jedan od razloga je narawno ono sranje od blog.hr-a koje uspije uwjek swe zasrat.....ma u jednom trenutku mi je doslo da zbrisem blog i swe al kad su swe sjebali tak da nemres ni zbrisat blog cak XD o jebemu.....drugi razlog je narawno ustanowa ciji naziw necu spomijati na owom blogu ipak mislim da ionako ima prewise ruznih rijeci XD e pa ljudi moji ja sam wam pisala fiziku, zemljopis....ups! geografiju (bemti HNOS=P) hrwatski..... ma swe pomaloX) i narawno sta bi ja bez kazniXD pitala me profa biologiju jer sam se gluparala ko ludakinja na satu (a ko nije xP)al dobila sam pet....druga kazna šwapski narawno sta ce drugo XD owak.... prwo je cijeli razred doso bez zadace (lol) 10 recenica swi iduci put (imperatiw....) uhwati profa party startericu sa zwakom i njoj da 20 rec. kasnije pita party starterica mene kaj je ona maloprije rekla da su se swi pa i profa poceli smijat, ja kazem: žižama (umjesto pidžama lol) waya se pocne lomit i cujes odjednom profu:"was dwije! e sad mi je dosta! 20 recenica!" a mi pras u smjeh XD a party starterica prokomentira nesto tipa: aha ewo wam na, i njoj da profa 30 rec. XD kasnije ju je jos istjerala wan i dala i wayi 30 rec. jer nije znala kaj mi radimo uopce=P a ja sam ostala na 20 rec. koje btw. sad moram ic pisat zajedno sa 3 stranice kemije koju sam zaborawila prošli put XD e i owaj tjedan sam pobrala pet-sest cetworki tak da mislim da bu me stara gnjawila da ucim al dobro ni bitno.... neda mi se wise tipkat....mislila sam wam natipkat kaj je bilo na likownoj al mislim da je owaj post wec dowoljno lud XD ewo za kraj malo iznenadenje!!! ewo stawljam wam "ekskluziwno" naj nowiji spotek od evanescencea....prejeben je....mislim da ga jos nema na mtw-u i wiwi al sta ja znam....ma ewo wam spotek ljudi uziwajte =P
~Evanescence~Lithium~

ewo i rijeci:

Lithium- don't want to lock me up inside
lithium- don't want to forget how it feels without
lithium- I want to stay in love with my sorrow
oh but God I want to let it go

come to bed, don't make me sleep alone
couldn't hide the emptiness you let it show
never wanted it to be so cold
just didn't drink enough to say you love me

I can't hold on to me
wonder what's wrong with me

Lithium- don't want to lock me up inside
lithium- don't want to forget how it feels without
lithium- I want to stay in love with my sorrow

Don't want to let it lay me down this time
drown my will to fly
here in the darkness I know myself
can't break free until I let it go
let me go

Darling, I forgive you after all
anything is better than to be alone
and in the end I guess I had to fall
always find my place among the ashes

I can't hold on to me
wonder what's wrong with me

Lithium- don't want to lock me up inside
lithium- don't want to forget how it feels without
lithium- I want to stay in love with my sorrow
oh I'm gonna let it go

aj idem ja sad....nadam se da ce i owaj post biti owak "bogat" komentarima=P
~¤k!$$@cH & pOzZ¤~


written by:~¤*GyGyc@*¤~®

~ promijeni sudbinu.......~{185}~ †♥ † ~

<< Arhiva >>