studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Prosinac 2006 (20)
Studeni 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ovo je moj blogić...znam da n ije COOLmadali pokušavam staviti što više toga na blog tako da bude COOLsmijeh

MENI SVI COOL BLOGOVI I NEKE STRANICE

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
thumbupblog moje b.fthumbup
thumbuppussycat dollsthumbup
thumbupPUSSYCAT DOLLS HOME PAGEthumbup
thumbupSHAKIRAthumbup
thumbupshakira fan pagethumbup
thumbupknjiški moljacthumbup
thumbupavril 4 everthumbup
thumbupsugababesthumbup
thumbupOFFICE LOVE.....MENI SUPER IGRICA(moraš se pooljubiti sa kolegom kad zazvoni telefon i kad se javi neki starček )thumbup
thumbupevo još jedne super igrice....bubble trouble(iako izgubim živce)thumbup
thumbupMOJI SNOVI1thumbup
thumbupDNEVNIK JEDNE VILENJAKINJEthumbup
thumbupBAKIthumbup
thumbupPUPIL GIRLthumbup
thumbupo svemu i svačemuthumbup

SLIKICE I MUZIKA

Free Hit Counters
Get a Free Hit Counters


Image Hosted by ImageShack.us

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws



EVO MUZIKE





PUSSYCAT DOLLS SLIKE
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us



SLIKE
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
evo male mačkice
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Get your own glitter and more at BlingyBlob.com


Dress Up Games, Doll Makers and Cartoon Dolls @ The Doll Palace



Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
MySpace images

MySpace images


layout for myspace

layout for myspace


layout for myspace

layout for myspace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


Friendster

Friendster


Friendster

Friendster


Images for your blog

Images for your blog



Tigers place

by: gadura

Sanja...Butterfly...:)

made by:BannerWorld

CuTe


Beyonce


Pussycat


PICTURES!


Image Hosted by ImageShack.us

Image hosting

Image hosting


Image hosting

Image hosting


Image hosting

Image hosting


Image hosting

Image hosting


Friendster

Friendster


Friendster

Friendster


Friendster images

Friendster images


ponedjeljak, 27.11.2006.

ZNATE LI KAKO SAM TUŽNA

Jučer sam dobila psa a danas sam ga već morala dati...
evo mog maloga ...mislim male MRVICE KAJ NIJE SLATKA
Image Hosted by ImageShack.us
TAKO mi je žao i tako da znate kako sam tužna
I TO JE TO O MOM MALOM SLATKOM



| komentari (11) | print | # |

MOJ MALI SLATKI GABY

Kod Bake

šta ja sve nosim kad idem kod bake
a to su:mp3 ili discman stvarno svejedno,lopta,mala loptica,dekica,mobač ,i časpois OK!
Poslije puta sve stvari ostavim kod bakei uzmem samo dekicu,mobač(ako me netko zove)časopis OK! ,sokić i sendvič i idem na livadu......livada je prekrasna ima maslačke,tratiničice, i travu naravno.Brdašce je toliko visoko da čak mogu mahati baki tako kad mi ona mahne ja moram ići na ručak.Livada je na malom brdašcu ali nema veze ja uvijek nađem neko dobro mjesto da tsavim dekicu.....kad stavim dekicu na livadu....namijestim si slušalice mp3-a u uši i slušam......i malo odrijemam....Kad odrijemam čitam OK!Ja od svega toga ogladnim i ožednim i jedem i pijem.
Kad sam sve to napravila spremim stvari i idem kod bake
(sada počinje priča).
Baš sam se počela spremati i tada je došao jedan mali preslatki psić
i tada sam se sjetila:Zašto nisam uzela lopticu mogla sam se igrati s njime
Kad je peseku dosadilo i meni je dosadilo i otišla sam na ručak.
Kad je došla subota pesek se vrati...zar ti nije slatko......taj mali PESEK se vratio na livadu ali ovaj put sa GAZDOM bilo mi je tako neugodno.....htjela sam peseku reći kako mi je drago da je došao ali sam se bojala to reći jer bi se možda GAZDA naljutio(zašt nemam pojma sam tak to kažem)
GAZDA ,me pozdravio...i ja sam njega iako mi je ti bilo malo čudno.....
GAZDA je otišao ali zato pesek nije...bilo mi je tako drago
zagrlila sam peseka i nazvala ga GABY
ZAPRAVO SE KAŽE GABI znate tako se zvao još jedan psić koji je jednako sladak kao ovaj drugi GABY

i to je bio taj izlet KOG BAKE
znam malo glupo ali nisam znala kaj da napišem jednostavno nisam znala ali sam se sjetila ovoga

*Kiss*



| komentari (2) | print | # |

KOMENTARI

KOMENTARI

-jako malo imam komentara...(nemam ni jedan)
zato ako se netko ljuti da mu ja napišem
--blog ti je zakon ili ti napišem neki savjet nemoj se ljutiti jer ja samo želim imati komentare i to je to

ako sam ti napisala visit my home page to znači posjeti mj blog ili moju web stranicu:
za one koji znaju engleski znaju šta to znači
---------sretno svima u vezi bloga i to je to
i samo da kažem ........ma ne treba
*Kiss*



| komentari (6) | print | # |

MOJ PRVI POST

1.Nikad neću ništa loše pisati o nekome..nečijem blogu.itd
2.samo da kažem da mi je ovo već .........5.blog moji prošli blgovi su http://mmia.blog.hr
http://mijinblog.blog.hr
http://mmmia.blog.hr
3.Na ovom blogu ima svega i svačega npr
:-puzzle
:-puno postova
:- puno slikica
:-muzika
:-i ankete
4.ponekad ću mjenjati dizajn i muziku u 2 tjedna ništ se nezna

SVE O MENI
ime:mia
prezime:zar je to potrebno znati
naj grupa:Pussycat Dolls
naj pjevačica:joj ima ih jako puno cijelu bi stranicu napisala
naj pjevač:nemam ga
naj slađi pjevač i zašto:gareth gates...zato jer je sladak
tvoja osobina...i to dobra:pomažem drugima kad im je pomoć potrebna,nasmijavam druge a bogami i sama sebe a ostalo pitajte druge
tvoja osobina .....zločesta:ja to nemam pojma ja mislim da sam prava dobrica.......hehe
imaš stan ili kuću:imam stan svoju vlastitu sobu sa novim namještajem
imaš li koju životinju:da....hrčka (gigi)
imaš li sestru ili brata:ne nemam ni sestru ni brata
SAD SAM JA SVE REKLA O SEBI
i ima još nešto a to je
koliko imam godina:
koliko imaš godina:curek iz mog razreda znaju ali ja ne želim reći ....reći ću vam 12.12.2006 tada je moj roćkas i točno tada ću vam reći koliko ima godina a do tada se strpite
*Kisss*



| komentari (14) | print | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.