design by Bahata =)
  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

STEJ HEVI................

Linkovi

-VAMPIRI-
....dar besmrtnosti dobit ce samo oni koji su za to sposobni....!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

"....ali ti ljubavi,
ne reci mi,sada,kad umjesto tebe vec izlazi
sunce,ne reci mi,da iza onih vrata,
tu,s tvojim korakom,ja cekam smrt."
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.usNe zaboravi:ja sam onaj koji bira.Ja sam
onaj koji moze imat svakoga.Svakoga!I ti si
zapisan u mojoj knjizi.Pokloni se mojoj ljepoti.
Uzet cu te s njeznoscu.Uzet cu te s ljubavlju....




-VILENJACI-

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-death is now welcome guest-

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-GLUPOST JE NEUNISTIVA-Image Hosted by ImageShack.us

Bilo je, zauvijek prošlo
I hoćemo, trudimo nanovo sve
Niko se ne želi sjećati
Kako je sve izgledalo ranije
Glupost je neuništiva, neuništiva, neuništiva ...

Danas je vrijeme ovakvo
A sutra će biti drugaćije
A mi smo ljudi bez muda
I baš me zato ništa ne iznenađuje
Glupost je neuništiva, neuništiva, neuništiva ...

Ostale su samo sjene
Glupost je ipak pobijedila
Ostali su neki junaci
Sreća i sloboda u lancima
Glupost je neuništiva, neuništiva, neuništiva ...
Glupost je neuništiva, neuništiva, neuništiva ...

Free Image </p>

<!-- Drugi box kraj -->

<!-- Treci box -->

<h3></h3>
<p><div align=

Speedway



Brentwood Budweiser Curran





utorak, 27.03.2007.

BIOMEHANIKA


Hans Ruedi Giger-svicarski umjetnik,koji je zivot shvato kroz estetiku ruznog tj.ruznog kao pojam kojeg danasnjica koristi i shvaca kao takvog.A kao sto svi znamo o ukusima se ne treba raspravljat. U biti to «ruzno» je neizostavni dio onog lijepog koje ne bi bilo lijepo bez njega samog.Valjda me kuzite sta zelim rec.Giger tvrdi da je covijek skup mehanoida,sklop djelova koji funkcioniraju kao cijelina tj.unutar nas postoji jos jedno zivo bice koje zivi zajedno sa nama,unutar nas je jedan veliki sklop koji se pokrece i da ga nema nebi bilo niti nas!.Giger ima potpuno pravo svojim talentom pokusati razbiti iluzije estetike ne bi li nas naveo na razmisljanje da smo jednako lijepi koliko i ruzni.Znaci kada se pogledas u ogledalu shvatit ces da si jednako lijep koliko i ruzan,da je nasa utroba jednako vrijedna kao i nase misli,da je nasa unutrasnjost vrijedna kao i vanjstina!.Gigerove misli tako konza opisuju ono sto mnogi nazivaju gadjenjem(meni se svidja)....u biti to je sve znak da sami sebe ne postujemo jer zapravo to smo samo mi....sami sebi iskazujemo gadost,jer mi jesmo takvi.Mi smo apsolutan primjer nastanka iz nestanka,svakih 7godina svaka celija naseg organizma «umre» i zamjeni je nova.U svima nama postoji jos jedna zvijer koja tako beskrupulozno melje da ce samljeti i samog sebe a mi ne smijemo dopustiti da nasa zvijer umre.Nedajte da nestane,borite se da bi znali tko ste i sto ste....JER BEZ VAS U POTPUNOSTI VI NISTE....



spit.... (33) | trosi najskuplju tekucinu... | x

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.