design by Bahata =)
  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

STEJ HEVI................

Linkovi

-VAMPIRI-
....dar besmrtnosti dobit ce samo oni koji su za to sposobni....!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

"....ali ti ljubavi,
ne reci mi,sada,kad umjesto tebe vec izlazi
sunce,ne reci mi,da iza onih vrata,
tu,s tvojim korakom,ja cekam smrt."
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.usNe zaboravi:ja sam onaj koji bira.Ja sam
onaj koji moze imat svakoga.Svakoga!I ti si
zapisan u mojoj knjizi.Pokloni se mojoj ljepoti.
Uzet cu te s njeznoscu.Uzet cu te s ljubavlju....




-VILENJACI-

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-death is now welcome guest-

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-GLUPOST JE NEUNISTIVA-Image Hosted by ImageShack.us

Bilo je, zauvijek prošlo
I hoćemo, trudimo nanovo sve
Niko se ne želi sjećati
Kako je sve izgledalo ranije
Glupost je neuništiva, neuništiva, neuništiva ...

Danas je vrijeme ovakvo
A sutra će biti drugaćije
A mi smo ljudi bez muda
I baš me zato ništa ne iznenađuje
Glupost je neuništiva, neuništiva, neuništiva ...

Ostale su samo sjene
Glupost je ipak pobijedila
Ostali su neki junaci
Sreća i sloboda u lancima
Glupost je neuništiva, neuništiva, neuništiva ...
Glupost je neuništiva, neuništiva, neuništiva ...

Free Image </p>

<!-- Drugi box kraj -->

<!-- Treci box -->

<h3></h3>
<p><div align=

Speedway



Brentwood Budweiser Curran





ponedjeljak, 12.03.2007.

SAMO JE TISINA VELIKA SVE OSTALO JE SLABOST..............

Jeste li ikad pokusali dokucit sto je navece na svijetu i onda nakon dugo razmisljanje shvatili da u bit nema odgovora!Kada god bi se sjetili neke stvari,za sekundu bi joj nasli neku manu i shvatili da ona nije savrsena i da postoji nesto vece od nje.......i onda sve iz pocetka,i dalje ste u zacaranom krugu u kojem se sve vrti i nema odgovora na tako banalna pitanja.Slucajno sam cuo jednu pricu u kojoj trebica prica kako je negdje u bila u nekom zatvorenom rudniku.........i ono dok se spustala sve smijeh i prica ali onda polako shvati da se odvaja od zivota i stvarnoga svijeta!Odjednom prelazi iz buke zivota u tamu i tisinu toliko neugodnu da cujes kako ti se vlastite kosti tresu.Oko tebe je tolika tisina da te pocne te tisine biti strah,jednostavno je pre tiho a znas da tamo u daljini nesti ima i da se tamo nesto sprema.Naravno nigdje nema apsolutne tisine ali ona kaze da ju je bilo strah kao nikada do tad,jelda na prvi pogled to je skoro pa nista ali od tisine te pocne hvatat jeza,prolaze te trnici........i jednostavno te je strah zato sto se nista ne dogadja SILENCE IS DEAFENING!!!!!!!!
Do sljedeceg posta probajte dokucit sta je vjecno i neunistivo............pozzzzzzzzz



spit.... (14) | trosi najskuplju tekucinu... | x

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.