veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

OpIs bLoGa

....ovo je blog malih gica...i bit ce najgicastiji blog...hahah...nemojte se ugiciti kad ga budete citali...ak budete...ae pozz

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
..IwAnA..lud
...Iv0nČeK...
...ReŠa...


de sad bi vi
da se mi tu
vama
opisujemo...
de mi smo pre gice da to
radimo...
ugl...
gica _ines i gica_maja

ali mi imao nešto najvažnije:
TO ŠTO MAJA I INES IMAJU TO MORA DA JE LJUBAV


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...ovo je osoba koja je moj život uljepšala i bez koje nebi mogla zivjeti-cerekmoja ljubav Marincerek...bebo volim te najvise,i beskrajno puno puno vise..kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
cerek...ja i moja ljubav...cerekkiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...moja seka ivana....lud

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..eo ovo je mali Antonio...moje najdraze dijete..i jedino...obozavam ga iako se jos nije rodio al et..roflvolim ga...heheh...By:Maja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..eo ga opet..hehe...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
eo vlAtkIce...bAš sU jej keksi usne..kiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
eO iVona i SaRa..kiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
tiHanIca..kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
m!a....ludkiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
me&veca.. na novoj..kak sMo cOOl...jea...lud
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
postoje Li SveMircI.???..Tenko je živi dokaz da da....sam on zna da je Zemlja udaljena od Sunca dovoljno da se ne opeče....je je...svaka čast na zaključu Ivane...hahahahhalud
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
eO petRICA..=)=)kiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
eO miki..ludsmokin..On uvIjek kupi cigare..I ond se ŽaLi šTo poD oDmorIma ŽicaMo od Njega..ne vaLJa ti to,.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
eO mOj bIvši(ineske)...osTavila saM ga..ma nIe iŠlo(da smo bar zajedno)..hahahhahaha...baš je keksi...uffffffffffff....a nas udaljenost razdvaja....jooooj...i godino doro..al kak je keksi...naughty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ana,ivona i jelena...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..tihana i bea

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
pepica moja..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...sara...


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
    

www.Bigoo.ws
  

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
  

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


nedjelja, 04.02.2007.

...aaaaahaha....ja opet kao pisem blog...
.......po 100. put....
...al ajd...ovaj ce valjd bit ok....
.......ma bit ce...cim ga gice pisu..haha...
...i tako...
......eto dosta za ovaj post...
...neam nis zanimljivog da kazem pa cu tak bolje sutit..
.....hehe..kazu da sam tad pametnija pa...
...lol...
.....ae uzivajte sviii...veliki pozz...wavemah
...kiss mojoj ljubavi...volim te...najvisee...cerekkisskisskiss
......i kiss mojoj gici koju isto jakooo volim...kisskiss
By:MaJa



| CoMmEnTaRiChI (89) | PrInTaNjE | # |