lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

-ghetto ladies-

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket with BREAKdancers :D

-> mi smo 2 sasvim obicne cure iz rovinja.jedna je martina a druga je petra.jedna je rodena 24.02.'91. a druga 28.02.'92.u horoskopu smo ribice (:
-> volimo:
frendove,zajebanciju,izlaske navecer,
cugu,mjuzu,pikado,decke,mime =D
-> ne volimo:
umisljene,dvolicne,bahate,
bezobrazne osobe.a takvih ima puno.
MSN:
martina
marty_mala005@hotmail.com
petra
thug_bejb@hotmail.com


Pepi
Martina
Misko
Luka
Anđy
Melita
Daniela
Sara
Noemiii
Melisa & Sandra
Tamara
Pa3ck
Paola
Hasky
Denisa
Galeb
Prenc & Piko




ponedjeljak, 04.06.2007.

izlasci...

Evo novog postica...pa tema su izlasci...to je ono sto oba dvije volimo...volimo izlaziti u monvi a i u nas no. 1 kafic - Champion..[malo reklame]...heh... monvi je posebno mjesto za mene,jer sam tamo dozivjela prekrasne trenutke ali i one najgore u mom zivotu...kad sam cula da ce ga rusiti,pala sam u bed jer nisam znala gdje cemo mi to izlaziti...al ipak su odlucili da nece...nego valjda sljedece godine...svaki dan s nestrpljenjem cekam petak,jer tad idem vani...s mojim najblizim osobama...obozavam presidente jer pustaju komercijalu na koji se dobro moze densat...ali i druga mjesta nisu losa..heh...cula sam da je temple izvrstan...mexicana mi je dobra kad idemo na sangriju pa vidimo onog lika kako se gubi na stolu..hah...mislim...sve u svemu...meni se monvi svida...pogotovo po ljeti,kad je pun turista,tj.komada..ima izbora ko u prici....eee da...i upravo mi dolazi ljeto...tooo...bas super...a jos malo pa ce doci petak...imam dobar razlog za ici u monvi..heh...al to je druga prica...

to je to za sad....od mene...by: martina =) pusa svimaaa kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


A ovo je za moju Pepi: nemoj se tlacit oko nekih osoba za koje mislis da nisu vrijedne tvoje patnje i tvojih suza...zelim ti samo svu srecu ovog svijeta i svu ljubav koju mozes dobiti i ne zelim da patis radi nekog...digni glavu gore curo,svijet ide dalje...znam da neke stvari nece nikad biti kao nekad...ali that's just the way it is...things will never be the same...
Zelim da znas da mi je full stalo do tebe i jako si mi draga osoba,uvijek cu bit uz tebe! U dobrim i losim trenucima!

respect

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



komentari (5) print#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.