Evo sad malo slikica:

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Black Eyed Peas:

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Zakon brace:

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

svrati

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Underground Queen :)

Nesto od meni

Ime:Ivana
Prezime:Nije važno
Datum rođenja:16.9.1994
Mjesto rođenja:Dubrovnik
Zemljahrvatskahrvatska:
Horopski znak:Djevica
Boja očiju:Plavegreedy
Boja kose:Plave
Hobi:Druženje s prijateljicama...
Naj serija:Zakon braće!!!!!!!
Naj prijateljica:Marija,Ivana..smijeh
Prijatelji/ce:Ana-Marija...
Matija,Niko,Toma,Škaro,Kralja,Bruno,Leo..
Slušam:R"N"B,POP,ROCK...
Razred:6.b-Najluđi razredlud
Sretno zaljubljena!!!

Moja abeceda

A-Andrea moja sestra
B-Boa-moj pas
C-Crvena-moja naj boja
D-Dubrovnik-Naj grad
E-Ekskurzija
F-Ful
G-Ghetto-škola u koju ja idem
H-Hrvatska-grad tamo živim
I-Ivana-moje ime
J-Jole-best friend
K-Karate-moj naj sport
L-Lola-tetkin pas
LJ-LJeto-odmaranje,kupanje,zajebancija!!!!...
M-Mama
N-Noemi-good friend
O-Osam-moj naj bro
P-Pas-naj zivotinja
R-Riba
S-Sloboda-to svi vole
T-Tiffany-moja rodica i prijateljica
U-Uno-igra s kartama
V-Voliti-voliti nekoga
Z-Zaljubiti se-u nekoga

Linkovi

Tifani
Titaa
Tea
Toma
Kraljic
Ana-marija
skaro
Dora
Luce
Luce avatari

subota, 02.06.2007.

Napokon sam doznala broj od Damira!

Jupi doznala sam broj od Damira.cerek
Danas je Tiffany rođendan bit ce svašta.party
Ujutro idem na ples pa na lekcije i onda na Tiffanin rođendan.thumbup
Jucer sam bila na msn-u dopisivala sam se s:Leom,Brunom,Tifani,Titom,Dešom...
Danas je Tea slikala 20 puta Damira,a on je pokušo uzet aparat i izbrisat ali
nije uspio(toooo).
Pitala me zemljopis dobila sam 3.smijeh
A eto neda mi se baš pisat veliki post ali moram.mad
A idem ja sad malokomentirat i na msn.

POZZ za:
6.A:DAMIRA,Karmen,Bobicku,Srecka,Lukru...kisskiss
6.B:Anu,Paulu,Titu,Teu,Kralju,Matiju,Škara,Tomu...kiss
6.C:Luciju,Ana-Mariju,Dešu...kisskiss
7.B:Tifani...kisskiss



| KoMeNtIrAj (152) | PrInTaAaAJ..(ZnAm Da NeCeS) | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.