<<<>>>>

Ef meni mawlkoc dosadno, nema nikog na forumu pa doshla napisat nofi post! smijeh Joj danas je bio lud dan! nut Mawlo tuge pa puno sreche i tak stalno! Pisali smo test iz HJ i sfe sam napisala, dobit chu 5, 99,9% smijeh ... Bilo je ZAKON u shkoli yes ahaaaa da da bilo je bash super, skoro ko u proshli ponedjeljak rofl ... Poslije shkole prfo mi oshli na tribine (DoRiS, LaRy & I) pa se dosadifali i tak ... Onda doshla Karla, pa mi opet nije ponjela mp3 burninmad grrrr e ak sutra ne ponese .... smijeh Pa sam joj dala shtucne pa sam srela Petru pa mi je rekla da se ne ljuti na mene kiss pa sam bila HaPPy pa je onda dosho LorenZzZzZ (btw prekinili smo...*chitaj kasnije*) i bio je Jan kiss pa mi se smijao cijelo frijeme jer sam "mawlo" lagala al ok ... I onda smo se opet poswadali lol rofl mislim stfarno ... Ma mi smo ko muzh i zhena lol rofl ... I nisht tak bili nas troje mawlo prichali i tak pa ja nisam htjela da me Lorenc prati kuchi pa se on naljutio i ja mu poslala da prekidamo jer ja volim Jana rofl pa sam to rekla Janu pa se Jan naljutio na mene pa smo se opet pomirili ... Jan - KEEP YOUR SMILE 4 ME kisscerekkiss ... Sad josh mawlo imam ples kod Ilijane (zbog Piana, inache wishe ne idem kod nje no na zhalost ) pa sam HaPPy ... i takoc ...
PONEDJELJAK - ma bio je dost glup dan ... nisht pametno i nisht wrijeno spomena za napisat ... smijeh
E ma idem ya sad *Ki$$* ...
BTW - DoRiS josh nisam prowalila , nije mi se dalo ... smijeh ha-ha

14.11.2006. u 17:37 | 49 Komentara | Print | # | ^


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Wanna get to know me betta? 'Bout me : iWaNa aka PoCaSsS . . .

...samo pozitivne misli...hehehehe :))

LiNkS LiNkS ... LiNkOwiiiiiii

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

*My GangstaZzZz RuLzZzZz*

R.I.P.