It's sad ... But true ...

Jucher ...
Bilo je ok, al malo boring ... lanch i ja se potukle lol rofl to ste trebali gledat ... Ono ona napishe iwii & jan , a ja napishem Lana & jan i potukle se smijeh ko kokoshi ... (danas skoro opet ) ... Marija me razocharala , mislila sam da je prijeteljica ... al ok, prezhiwjet chu i bez nje ... Jer mi prijateljica poput nje ne treba! onda ... ma ne znam, nije bilo nisht zanimljivo ... ee da owo moram napisat ... Jucher pod hrvatskim Luka pishe pjesmu jedoj curi smijeh (swi znamo kojoj al ok) i dođe do njeg nastawnica i pita ga shta to pishesh kazhe on mami i tati chestitku za bozhich ... loool mi smo se smijeli dwe godine rofl .... i tak ... navecher bilo dosadno, malo bila na netu i tak .. ma dan ko i swaki drugi smijeh
DanaSsS ...
U jednoj rijechi KOMA ... Poswadala sam se s Janom i to gadno al jako mi je zhao i isprichat chu mu se shto prije ... Jako mi je zhao znam da sam pogrijeshila al nije ni on bash bio swetac ... no ... Nadam se da che mi oprostit ... A i Lorenzu chu swe rechi nemogu wishe lagat al kukawica sam pa mu nemog rech u lice neg chu mu poslat sms ... tak je bar lakshe ... Jako sam tuzna reko mi je Jan da Tin swashta pricha o meni , mislim znam ja to al me to nekak boli ... Zbog tog sam josh i najwishe tuzhna ... E da !!! Idemo Lana i ja kuchi i neki degen mene pita jel mozhe za duplo ? ja gledam ... staa? i na kraju oni rekli kao da pokazhem sise za 20 kn ... burninmad ja skoro pochela plakat ... De pa nisam ja kurva... no ... Ma dan je bio koma ne znam shta da josh kazhem ... Ajte chujemo se kiss ...
p.s. Jane oprosti stvarno ja sam kriva ... Nemoj se ljutit molim te ... no

09.11.2006. u 19:53 | 25 Komentara | Print | # | ^


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Wanna get to know me betta? 'Bout me : iWaNa aka PoCaSsS . . .

...samo pozitivne misli...hehehehe :))

LiNkS LiNkS ... LiNkOwiiiiiii

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

*My GangstaZzZz RuLzZzZz*

R.I.P.