Take my hand and we'll make it right ... I swear!

E owakoc … Da nisam pod utjecajem ovog shto se događa oko mene (swi neki tuzhni i uyebani) sad bi pisala o nechem normalnom, al buduchi da jesam, chitat chete jednu pomalo tuzhnu prichicu o meni i jednom dechku …
Pricha pochinje jednog lijepog proljetnog dana, u 5. mjesecu ove godine … Mojoj frendici Nati i meni bilo dosadno i shtachmo mi sad … I sjetimo se mi jjoooojj pa danas je rukometno natjecanje! I odemo mi do Grabrika. I tak malo komentirale dechke i napajale ochi kad spazim ja s moje desne strane neki prelijepi dechko… pitam ja nju jel ona njega zna i swe ona men kazhe i kazhe da je on Tarshish na netu … Ja zinla i gledam … Mi smo inache bili owak dobri al nismo se znali uzhiwo neg sam preko neta i odluchli se mi i upoznat … I swe je bilo super i diwno i krasno dok ja nisam njem rekla da se on men swiđa (a hodala sam s đensom, o toj ljubawnoj prichi chu neki drugi put smijeh ) … Onda sam swe zasrala. Otad on wishe skoro ni ne pricha sa mnom a ja jadna skache od sreche kad me on i pogleda … I eto tako vech proshlo skoro pola godine a PCS se fall in love i to jako u njega … I znam da on nije samo josh jedan moj hir jer ga wolim jako al on me ne razumije i ne zna kako je to kad nekog stvarno wolish … Kak bi đens rekao : Zhiwim za njega i dan u bajci kad che me voljet i kad chemo bit sretni…
:'-(
I sad wi recite da ljubaw na prwi pogled ne postoji … smijeh
kiss :mah-mah: swima … pisat chu wam brzoooOOoOo

05.11.2006. u 16:13 | 38 Komentara | Print | # | ^


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Wanna get to know me betta? 'Bout me : iWaNa aka PoCaSsS . . .

...samo pozitivne misli...hehehehe :))

LiNkS LiNkS ... LiNkOwiiiiiii

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

*My GangstaZzZz RuLzZzZz*

R.I.P.