nedjelja, 20.07.2008.

Evo ja se vratila iz Koprivnice..vrijeme za novi post...



Evo mal mi je dosadno jučer se vratila iz koprivnice ovdje kod kuće koma...
Tata ide raditi u četvrtak pa se sad mal ispucava...mal pije mal psuje mal lupa...
ugl. svega po malo...ljuti se na mene što sam drska i što mu stalno serem...istina je da mu stalno nešto serem...čak sam mu već triput rekla da on stalno meni nešto sere...bit će sranja ako ne popustim...
Pa sam odlučila mal smanjiti sa ispadima...čak mi je i brat reko da sam bezobrazna...i da zajebavam...
al kad me nevira što se napije ujutro i tako se i probudi...nek se napije navečer kad mene nema tu i nek onda tuli..
nervira me takav...kad je pijan sve mu kažem...i sve mu serem..a kad je trijezan..najbolji je tata na svijetu i nikad mu ne bi rekla pred tetom da sere..užasno mi je što sam to napravila ali me to nervira i više to ne mogu trpiti..
Dns smo trebali ići na kupanje a on se opet napio i onda očekuje da sjednem s njim takvim pijanim u auto..ma nema šanse...A mama je katastrofa...Kao ono ja sam dobra ja idem u crkvu molim se praktički cijeli dan a tu mi sere da sam krav, đubre, glupača,..stalno sere da će otići i da joj se jebe za nas..i stalno neke svoje gluposti trabunja kao ono kraj svijeta...molit ćeš ti mene..MA AJD U KURAC VIŠE ODJEBI OD MENE!!!! Misli da sam ja neka pobožna ili kaj ti ja znam šta...Al ni ona nije uvijek bila takva..da je bila živćana jest..oduvjek...al nije uvijek vjerovala u ovakva sranja bar za mene ja u to ne vjerujem...ne u boga u njega vjerujem al...ne za gluposti kao da će kraj svijeta uskoro da neki ljudi vide isusa mariju..i kaj ti ja znam šta više ne... u to ne vjerujem...Jebena susjeda joj je rekla za te gluposti...prvo mi jedošla i rekla kako ona nije normalna kako može vjerovati u to a pogledaj ju sad i ona vjeruje u to...užas...I nalazi nekakve gluposti po internetu otkad su ga dobili na poslu..već sam joj sto puta rekla da nije istina sve što pročita na internetu al neee....ona u to vjeruje...u sve ona vjeruje...ajme...neznam kak ću još izdržat ove tri godine...mislim bar me toliko oni još moraju trpit...bar su tako rekli 18. god idi i ko te jebe...baš super...hehe...



15:33 | Komentari (10) | Print | ^ |

0