...for your eyes only

20.05.2009., srijeda

sasvim slučajno, baš onako, samo radi mene

dobre prilike se stvaraju, najavljuju i planiraju.
želiš avanturu? i nadaš se kako će se ona upravo tebi dogoditi?
želiš dotaknuti nestvarnu ljubav da se uvjeriš gdje živi: u tvojoj mašti ili je stvarna?
želiš da te obasja nenadana sreća, ushit, radost, samo tako, jer misliš da ti to zaslužuješ? istina je da ti to trebaš. silno trebaš. zaslužuješ for free? ha!
ali sve to
neće doći samo od sebe.
jedino komete dolaze same od sebe i sudaraju se s nama.
spontano

stojim danas pod jednim prozorom i osjećam se perverzno.
što sam očekivao? da će snjeguljica razmaknuti zavjesu, prepoznati me i baciti mi se u zagrljaj? što sam mislio? da je ona to jer sam ja tu?
e pa nije bila.
slučajno
baš tad
nije bila.

dobre prilike se neće stvoriti ako se ne najave, ne isplaniraju.
osim ako sudar s kometom ne smatrate dobrom prilikom.

javi se tupane
drugi put
ako ga bude
ako te sljedeći komet promaši
- 23:49 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0