Lizard King :-P
  travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Comments: Aha/No

˙°°~°°~°°˙

Evo nesto o meni...

Ime:Tena
God:13
Naj boje.crvena i crna
Slusam:rock i malo metala
naj grupe:
Guns and roses
Ac/dc
NIrvana
Bon Jovi(stari...sad su postali pop/country bend)
Whitesnake(ja bi na njihov koncert a nemogucry)
Alice Cooper
Motley Crue
Velvet revolver
Kiss(malo)
Evanescence(malo)
...
Naj glumica:Hayden Panettiere
Naj glumac:Jesse Spencer,Josh Duhamel,Adam Brody,Orlando Bloom...
Naj serije:Uvod u anatomiju(sad su mi stavilli u isti termin kada je i doktor houseno)Dr.House,Heroji,Stvorenja,Ugly Betty,NMK,O.C,Reži me...
Naj filmovi:Rose Red,Transformerssmijeh,300 i jos puno ali se nikada ne mogu sjetit
Mrzim:Ashley Tisdale
hsm 2(ne mrzim ali sam to tu stavila jer sam imala puno veca ocekivanja,,,,hsm 1 je puuuno bolji)
Školu
sve predmete u školi
kisele krastavcerofl
vocne jogurte-zgadili su mi se
Volim:gunse
axla
duffa
slasha
izzy-a
stevena
cokoladu
sladoled
praznike
ljeto
svoj mob.


itd.

slike

Axl(vokal)



Axl Rose


Slash(glavna gitara)


Slash


Slash


duff(bass)




DUFF MCKAGAN!


steven adler(bubnjevi)


Image Hosted by ImageShack.us


izzy (gitara-ritam)

Izzy Stradlin

Izzy Stradlin

srijeda, 02.04.2008.

Novi-stari blog

Ovo je zapravo moj stari blog ali sam sve obrisala pa kao da je novi...ne mogu napraviti novi i neznam zasto cry

Nisam sigurna hoce li ovo biti fan blog(o gnr) ili samo moj blog...vjerojatno oboje.
Zapravo mi ga se i neda pisat blog,neznam zasto sam ga ponovo otvorila,samo mi je dosadno jer sam doma dva tjedna(necu reci zasto je ronda cu morat objasnjavat a to mi se neda)

sada idem...
papamah


evo vam malo pjesama





| Comment, bitch :-P (0) | Print =) | # |

<< Arhiva >>