Neću stat!

subota , 30.05.2009.

Pozdrav ljudi!
This is Luka speaking.
Kako ste mi?

Ja sam evo odlično....shvatio sam neke stvari...again i vraćam se "lukinoj normali".Škola će, kako se sad čini, završiti loše, sa završnim prosjekom 3!
Al' dobro sve ovisi o informatici i hrvatskom.

Nove ideje su došle...i mislim napokon nešto učiniti tipa "MMW" samo druga tematika i to. Ovaj put s pravom inspiracijom i motivacijom!
Za rođendan koji je prošao već...kupiti ću si digitalac s kojim ću moći snimati i slikati. Pa ću stalno to raditi...napokon :)

"Reci nešto...ako vidiš nešto. Ako vidiš turiste kao teroriste! Vidiš li kao mi, kao ja? Pa-pa-pa-pa-paranoja!"

Hartera5 slijedi! and I'm very excited, kroz slijeeća dva tjedna moram nagovoriti starce da mi dopuste da mogu ići van do 4 ujutro! Jer zapravo tada i počinju oni najbolji izvođači...we'll see ne? xD
Kako Hartera5 dolazi, tako se približava i 10.6. kraj škole! Can't wait!

Na kraju bum i napisao post o starom i ovom razredu...pa ako vam se bude čitalo... xd

Ja zaista nemam, sada trenutno nekih misli na umu, tj. imam ali te misli nisu objavljene nego se nalaze u obliku skica na serveru :)
Ovaj post je tu samo da se vidi da sam tu...ajde adio ljudi!
Uživajte i pozdrav!


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.