Depresivno dobro

ponedjeljak , 21.07.2008.

Ako postoji naziv za ovo stanje u kojem sam sad moglo bi se opisati baš kao naslov ovoga posta "depresivno dobro".

Ou šit. Sada reklame na radiju žanra "piano rock"...
U reklami se čuje glas Depecha Mode-a. Kako obožavam taj band.
No to nevažno...

Sad su prošle reklame sluša se: Dixie Chicken xD
Ma neću više "Piano rock" stanicu. Prebacih na "Xtreme Alt. Rock".
Sluša se: Seether - Rise above this (oni su mi baš jedan poseban band)

Ovaj blog mi se čini da je postao onog tipa "jeo sam sendvič od salame" xD
Nije da je to nužno loše al' kužite kaj želim reći?
Ne?
A šta ću vam sad ja?
(to je bio pokušaj prvi humora lolić)

Dani prolaze dosadno...
Iako užitak stavljanja glazbe na max i onda pjevanje iz petnih žila omiljenih bandova nikad nije prestao, nedostaje mi nešto.
To nešto je opet "potreba za razumjevanjem" al' ajde to svakih nekoliko mjeseci "dođe pa otiđe"...
Mislim nije da ta potreba nestane...smanji se.

Počeo sam vježbati.
Malo sam prenaglio pa jučer i danas imam malo jaču upalu mišiča.
Sutra ponovo...ali malo ću više paziti kod vježba.

Obožavm pjevati...obožavam pisati tekstove pjesme...obožavam ljude koji rade te pjesme i zahvaljujem im =)...obožavam glazbu.
A valjda je to tako...u pubertetu da obožavaš glazbu.
I gledam ove odrasle...glazba im se u životu smanjila za 90% osim nekima. Ja mislim da meni glazba nikad neće otići iz organizma.
Ono, kad sam sretan slušam glazbu, kad sam tužan slušam glazbu, kad sam ljut slušam glazbu. Jedino kada ne slušam glazbu jest kada prepreviše slušam glazbu xD
Da, baš volim glazbu...

Obožavam noć. Puno mi je draže od dana pogotovo sada kad sam svojim spavanjem izbrisao jutro. AL' to se da popravit...

Uuuu vidi ovaj band Dope je dosta dobar...malo žešće. Inčersting.
Sluša se: Dope - Always

I sada za kraj jedna poruka, misao...

Što god vam se događalo, bilo smrt, bilo život, bila sreća, bila tuga...
uvijek stavite smješak na lice...

To je tako nevino..."smješak" čudim se kakvu on moć ima.
Da...moć. Predivan proizvod čovječanstva...

Ou šit. Ova pjesma je baš super. Prvi put je čujem, al' sad je morate i vi čuti. od Apocalypte i Three Days Grace (tj. od onog Gontiera...) - I don't care.
Evo hita kojeg ću slušati ovih dana....

Gontiera isto volim...kao i band Three Days Grace.
Sada ja budem malo Apocalypte-u poslušal na yt-u.

Ugl. to bi bilo sve od mene i zapamtite: Koristite ga s oprezom! xD
(drugi pokušaj humora)


Pozdrav.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.