Slomljeno srce

nedjelja, 22.08.2004.

Promjenila sam izgled bloga jer se osjećam nekako tako...sve mi je crno. Vratiti će se na staro, ali ovo mi sad odgovara. Opet ne mogu spavati...sinoć sam pokušala na podu, nije upalilo i sada me boli vrat, leđa i imam glavobolje...nisu kreveti bez razloga tu.
On mi kaže kako ga živcira što se postavljam kao patnica u ovoj situaciji, kad je i njemu isto. Ahahahaha!!! Sigurno zato sve slobodno vrijeme provodi sa bivšom. Ma možda i ja pretjerujem, i nisam patnica, nije mi bila namjera da tako izgleda. On je sad u fazi kada brije na ne -ljubav. Na hladnoću, prijatelje...tralala... Do prije pola godine je bio sav osjećajan, plakao bi za svaku sitnicu, brijao na neku ogromnu ljubav prema meni...ajde nije to toliko strašno što je on brijao na to...strašno je što sam mu ja povjerovala da me toliko voli. Očito treba još dosta toga proživiti da bi mogao znati šta hoće i znam da ga trebam pustiti, ali KAKO?? Ne treba se zaljubljivati, nevalja to.

- 22:19 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>