Slomljeno srce

nedjelja, 15.08.2004.

Poslije pročitanog posta kod Plavuše stala sam razmišljati.....dobro je poznato da svi muškarci varaju....ja to znam samo u teoriji, jer mi je to užasno teško povjerovati i još uvijek vjerujem da postoji negdje netko drugačiji... Opet s nekog drugog gledišta svi su ljudi podložni svemu i svaka osoba u određenom trenutku u životu može biti ovakva ili onakva.
Gledala sam dokumentarac o Johnu Lennonu i njegovoj Yoko Ono, vidjelo se da se obožavaju, ali kada su se na neko vrijeme rastali on je kako su to rekli- imao par mjeseci momačku večer. Na kraju joj se ipak vratio....što je smirujuća činjenica za ženski rod.
Mislim da mi žene moramo prihvatiti da su oni takva rasa... što objašnjava sve veću koncentraciju lezba. Ma nisu samo oni takvi ima i nas cura. Kad pogledam općenito veze, uvijek jedna polovica više voli, druga više pati..... kao neka ravnoteža ili šta već...

Joj ne mogu više o ovoj temi, deprimira me jer mislim na onog svog.....uvijek je lako pričati, prevrtati i suditi o tuđim vezama, ali kad treba o sebi pričati....nemoj,boli!

- 22:56 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>