body ello.... - malla voli ronalda - Blog.hr body

subota, 20.09.2008.

ello....

budite pozzdravljeni....
ewo mene,,, o čem da vam piššem?
ovih nekoliko tjedana u osmom razredu je supač...
zabavljamo se...
zajebavamo učitelje..(koji s nama nemogu izać na kraj....)
pa ih izludimo i tak.. ma sve u svemu, osmi razred je zkn....
idem ja sad... javim vam se još... kissachi

-21:53 - Komentiraj ( 1 ) Print - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  rujan, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Rujan 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

finofinou ovom blogu ću pisati o sebi i svojim događajima i o Cristianufinofino

Photo Flipbook Slideshow Maker
[Glitterfy.com - Photo Flipbooks]
eo wam moje slike...

o meni: IME: MArGArEtA prezime: AnĐeLkOvIć (AnĐeO hEhE) živim: dAvOr rođendan: 30.03.1995. razred: 8.b (NaAaAaJlUđI) Naj frendice: TeA (MOJA NAAAJ SEKICA), IvKa, MaRtA, mOnY, DeA, bUbA, eMa, ElA... naj frendovi.( eh popis je malo dulji) - DoMa, mArKa (KuM mOj), FiLa, DaRa, MaTa, ĐoLi, MaNuEl, DaViD (ČrNi), FrAnJo, MaZe, RuS, MiKa, RoBi... Volim: NoGoMeT, pRiJaTeLje, SvOjU sEkIcU, ČoKoLaDu(tj., sVe ČoKoLaDnO), sJaDoJeD, dEčKe (HhEeHhEe), SvOj MoBiTeL, gLaZbU, iZlAsKe, LjEtO, Sl. bRoD, vALinOr (NaAaJ nOćNi KlUb), RiBaRsKe, VoTkU(HEHE), tEiNo DrUšTvO(lUđAkE... hEhE), žIvOtInJe( NavIšE pSe), SvOg MaČkA mIkEiYa, KaDa DoBiJeM pARe, KaD iMaM nA rAčUnU... Ne volim: lEkTiRu, ŠkOlU, mAtEmAtIkU (ImAlA sAm 3), BaHaToSt, OgOvArAnJa(IaKo i jA mAlO oGoVaRaM...), kAd MoJi BuRaZi DoSaĐuJu, kAd NeMaM nA rAčUnU, dVoLiČnOSt,....
moj msn- geta_davor@hotmail.com


MusicPlaylist






glitter-graphics.com


glitter-graphics.com

glitter-graphics.com


glitter-graphics.com
glitter-graphics.com

glitter-graphics.com
glitter-graphics.com





glitter-graphics.com






glitter-graphics.com




glitter-graphics.com

glitter-graphics.com






glitter-graphics.com



glitter-graphics.com

glitter-graphics.com

glitter-graphics.com

glitter-graphics.com


glitter-graphics.com






glitter-graphics.com




glitter-graphics.com



Glitterfy.com - Glitter Graphics

Glitterfy.com - Glitter Graphics

Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitterfy.com - Glitter Graphics

Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitterfy.com - Glitter Graphics

Glitterfy.com - Glitter Graphics

Glitterfy.com - Glitter Graphics

malo playboy slika...

Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitterfy.com - Glitter Graphics


Get your own Chat Box! Go Large!






free counters

free counter




Zahvale

Predlozak: NavijaCica >