Dodirni me akordi - Karlovac

subota , 15.12.2018.

akordi










Dating Site: Dodirni me akordi






G Am C D Od kad me nema u srcu tvom, Am Em C D Em ne pevam, jer nemam kom'. Osecam nesto cudno u vazduhu ceo svet na jednom jastuku na postelji od punog meseca nikom se ovde ne spava.



dodirni me akordi

Poludicu, iskopnicu ne igraj se s' tim. U snu mi je dragi doso', mio srcu mom. D G D A7 D Gm E7 A To se prati moj djeran ide kuci nakresan Jedno jutro majka kceri govori, govori... Još kao tinejdžer pod jakim uticajem hipi pokreta, Nenad Milosavljević roden 1954.



dodirni me akordi

Dodirni me - Pruzio mi vrele usne da ih ljubim ja. Tu ide Dm F G Am sto izvora, nigde obala sto izvora, nigde obala Sto se tice razlaganje : 2 puta okidate pocetnu zicu tona Am 5.



dodirni me akordi



Dodirni me - Galija - cover lesson
Em Ne Em NeD Em pitaj D Em pitajG kol'ka G kol'koAm C B Em tuga moze da se izdrzi... Hm A Dodirni me sasvim slucajno Hm A poljubi me filmski nestvarno Hm A i najlepse kad je prestani G A okreni se i nestani. Djordje Marjanovic-Zvizduk u 8D,A,D D Ko nekad u osam I sad prodjem ulicom tvojom A D Istanem sad pod prozor tvoj D Ko nekad u osam I sad zvizdim ulicom tvojom A D Kad stanem sad pod prozor tvoj. Da izneses taj nas krevet napolje, napolje... Isto take je i kod akorda G. Polupo ih moj djeran kad je doso nakresan2Znas li majko sta bi bilo najbolje, najbolje... D G D A7 D Gm E7 A To se prati moj djeran ide kuci nakresan Jedno jutro majka kceri govori, govori... Osecam nesto cudno u vazduhu ceo svet na jednom jastuku na postelji od punog meseca nikom se ovde ne spava.

[Speed dating livello|Online chat matchmaking|Outdoor dating sites uk]






Oznake: Dodirni, me

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.