džentlemeni (ne) čitaju tuđa pisma

21.01.2009., srijeda

dan D

Godine 1944. vodila se bitka za Normandiju između Njemačke i Saveznika u Drugom svjetskom ratu.

Iskrcavanje u Normandiji započelo je noćnim padobranskim i jedriličarskim desantom, zračnim napadima i pomorskim bombardiranjem nakon kojeg je slijedio amfibijski desant na dan 6. lipnja ili na Dan D.


Ne, ne pišem o tom danu D. Pišem o svom osobnom. Već rano ujutro sam se suočila sa podvigom ustati, preživjeti dan i vratiti se u krevet. Nakon uspješnog ustajanja nakon nesanice zastupljene čitavu noć krenula sam na buseve. I suočila se sa prvim demonom na meniju za taj dan: Milinovićevom reformom i našim zdravstvom koje mi sve manje i manje ljudsko, jednostavno i korisno. Manje ljudsko jer neki nemaju strpljenja nešto objašnjavati ljudima iako im je to posao i plaćeni su za to, manje jednostavno jer te izvozaju od šaltera do šaltera i apsolutno ti nikako ne pomognu, ali ne zaborave naplatiti npr. famoznih 15 kuna a da doktora ni čuo ni vidio, a cijene raznoraznih pregleda da i ne spominjem, jer pjevaju visoko. Nenaspavana i i iza sebe neobavljena posla u terminu čekanom nekoliko mjeseci vukla sam se dalje. Ide vam to noga za nogom po mogućnosti nigdje ne zapet po putu. Drugi demon koji je mene pojeo umjesto ja njega za doručak bila je birokracija jedne divne ustanove u kojoj sam izgubila 10 godina života čekajući i kotrljajući se ko lopta koju netko vritnjači od šaltera do šaltera i pred kojom svakih novih 5 minuta mašu s novim listom papira kojeg se netko prije nije sjetio dati, pa sad eto opet, molim lijepo, moram stati u red.Otišla sam, digla sidro. Uzela malo zraka i krenula u ono što spada među najosnovnije svakodnevne "posliće" a to je nabavka namirnica i ostalog. Treći demon: mogu samo jedno reći, pa zar su mi danas morali i mandarine prodati sa košticama?! A sada idem dovršiti onu treću točku s početka, jer ustala jesam iako dan nije ništa obećavao, preživjela jesam, a sada bih se mogla vratiti natrag otkuda sam i počela...u krevet...jer sanjam san.
- 00:58 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2009  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

oni koje rado čitam

Counter stavljen na blog dana 10.II.2007.
Free Website Counters
Free Website Counters