Impresionirajte njegove roditelje - Stvarne djevojke

subota , 22.12.2018.

Zakon o zaštiti potrošača










Click here: Impresionirajte njegove roditelje






Njihov boravak prepun je događaja i avantura. Grass Lamp od laganog PVC materijala koristi hidroponiku kao metod za uzgoj biljaka. Na kraju, priručnik nas upoznaje s narodnim običajima i nekadašnjim životom ljudi županije. Svatko poželi zaviriti u tuđi tajni leksikon, a ovaj roman to će nam i omogućiti!





MATKA JE SLATKA 3 Melita Delić, Marina Mužek Vježbaj matematiku ILUSTRACIJE: TOMISLAVA JUROŠ, FORMAT: 20X20 CM 80 STRANICA, MEKI UVEZ, CIJENA: 35,00 KN Da matematika može biti slatka, uvjerit će se oni koji požele rješavati ponuđene zadatke. Vjeruj u svoje snove,? O prošlosti županije govori se na jednostavan i zanimljiv način, primjeren dječjoj dobi. Preko glavnih likova dviju najboljih prijateljica, između ostaloga, problematizira ih sveprisutnost Facebooka.





Zakon o zaštiti potrošača - Pa ipak, paradoksalno, tako? Nastojeći popuniti pukotinu nastalu između Evanđelja i kulture, autor poziva na promišljanje dana Došašća i samoga Božića kojemu vraća izvorni smisao.





Bavimo se Aerodromskim transferima, Taxi uslugama, Prihvatom putnika na Aerodromskim terminalima, željezničkim kolodvorima, autobusnim kolodvorima i sl... Dugogodišnje iskustvo garancija je kvalitete prijevoza i nivoa usluge koju trebate. Opširnije o nama pogledajte na našim stranicama kojima pristupate klikom na. Također za sve informacije i ponude možete nas kontaktirati putem on-line obrasca, direktno na e-mail ili telefonskim putem. Među našim mnogobrojnim klijentima su najpoznatije svjetske kompanije, budite i Vi, te impresionirajte svoje poslovne partnere našom uslugom VIP prijevoza i Taxi službe Rijeka. Isključenje prava na raskid ugovora Članak 49. Osim ako stranke nisu drukčije ugovorile, potrošač nema pravo na raskid na temelju članka 45. Utjecaj raskida ugovora na odobreni zajam Članak 50. Ako je, radi djelomične ili potpune isplate cijene iz ugovora o prodaji proizvoda ili usluge sklopljenog na daljinu, potrošaču odobren zajam od strane trgovca ili neke treće osobe koja je potrošaču zajam odobrila na temelju njezina sporazuma s trgovcem, raskidom ugovora o prodaji proizvoda ili usluge raskida se i ugovor o zajmu. Posljedice raskida ugovora o zajmu Članak 51. Ako potrošač, na temelju odredaba članaka 45. Ispunjenje ugovora u roku Članak 52. Zlouporaba kreditne kartice potrošača od strane trgovca Članak 53. Ako je u vezi s ugovorom iz ove glave Zakona zlouporabljena kreditna ili debitna kartica određenog potrošača, oštećeni je potrošač ovlašten zahtijevati storniranje plaćanja, odnosno ako je plaćanje već izvršeno, potrošač ima pravo zahtijevati od trgovca da mu vrati ili nadoknadi plaćeni iznos uvećan za zatezne kamate po kamatnoj stopi poslovne banke trgovca za oročene štedne uloge na tri mjeseca za cijelo razdoblje, računajući od dana kada je plaćanje izvršeno. Zabrana slanja proizvoda bez narudžbe potrošača Članak 54. Teret dokaza Članak 55. U parničnom postupku pokrenutom protiv trgovca ili operatora sredstava daljinske komunikacije zbog povrede prava potrošača iz ove glave Zakona teret dokaza glede postojanja prethodne obavijesti, pisane potvrde prethodne obavijesti i pridržavanja rokova ispunjenja ugovora sklopljenog sredstvima daljinske komunikacije je na trgovcu, odnosno operatoru sredstava daljinske komunikacije. POTROŠAČKI UGOVOR O FINANCIJSKIM USLUGAMA SKLOPLJEN NA DALJINU Pojam Članak 56. Predmet ugovora je pružanje financijskih usluga a sklopljen je u okviru organizirane prodaje proizvoda ili usluga davatelja financijske usluge koji prije i u vrijeme sklapanja ugovora, za potrebe sklapanja takvih ugovora, isključivo koristi jedno ili više sredstava daljinske komunikacije iz članka 37. Prethodna obavijest Članak 57. Uz izričiti pristanak potrošača, osoba koja u ime davatelja financijske usluge kontaktira s potrošačem, dužna je obavijestiti ga o svom identitetu, kao i o prirodi odnosa između nje i davatelja financijske usluge te podacima predviđenim člankom 59. Osoba koja kontaktira s potrošačem obavijestit će ga o tome da mu na njegov zahtjev mogu biti dostavljene daljnje obavijesti te će ga obavijestiti o tome kakve su prirode te obavijesti. U svakom slučaju, davatelj financijske usluge dužan je dostaviti potrošaču obavijest koja sadrži sve podatke iz članaka 58. Obavijest o financijskoj usluzi koja je predmet ugovora sadrži: — opis osnovnih obilježja financijske usluge, — ukupnu cijenu koju je potrošač dužan platiti za tu uslugu, uključujući sve poreze, pristojbe, naknade i ostale troškove, odnosno, kad točan iznos ukupne cijene nije moguće utvrditi, elemente za izračun ukupne cijene koji omogućavaju potrošaču da sam utvrdi cijenu, — ako je to potrebno, naznaku da financijska usluga uključuje financijske instrumente povezane s posebnim rizikom koji proizlazi iz specifičnosti tog instrumenta, odnosno financijske usluge koja se nudi, — ako je to potrebno, naznaku da cijena ili rezultati financijske usluge ovise o promjenama na financijskom tržištu na koje davatelj financijske usluge nema utjecaja te naznaku da dosadašnja cijena i rezultati financijske usluge nisu pokazatelj buduće cijene i budućih rezultata te financijske usluge, — naznaku o postojanju mogućnosti da potrošač bude obvezan na plaćanje nekih dodatnih poreza ili troškova, u skladu s poreznim propisima koje ne plaća davatelju financijske usluge, odnosno koje ne plaća putem davatelja financijske usluge, — bilo koje vremensko ograničenje valjanosti obavijesti, — pojedinosti glede plaćanja cijene i ispunjenja financijske usluge, — naznaku bilo kojeg dodatnog troška koji je potrošač dužan platiti za uporabu sredstava daljinske komunikacije. Obavijest o pojedinostima ugovora sadrži: — naznaku postoji li ili ne postoji pravo potrošača na jednostrani raskid ugovora prema članku 63. Obavijest o načinu rješavanja sporova sadrži: — naznaku je li predviđen određeni mehanizam izvansudskog rješavanja sporova koji mogu proizaći iz ugovora te na koji se način i pod kojim pretpostavkama potrošač može koristiti tim mehanizmom, — naznaku je li predviđen određeni jamstveni fond ili neki drugi oblik obeštećenja potrošača. Oblik prethodne obavijesti Članak 62. Potrošač je isto tako ovlašten promijeniti sredstvo daljinske komunikacije kojim se koristi, osim ako je to nespojivo sa sklopljenim ugovorom ili prirodom financijske usluge koja mu se pruža. Pravo na jednostrani raskid ugovora Članak 63. Svako oglašavanje, bez obzira na to je li riječ o ponudi za sklapanje ugovora ili nije, istaknuto u poslovnim prostorijama ili dostavljeno potrošaču na neki drugi način, a kojim netko nudi odobravanje potrošačkog zajma, neposredno ili putem neke druge osobe, mora sadržavati nominalnu godišnju kamatnu stopu, navod o svim drugim troškovima zajma, te navod o efektivnoj kamatnoj stopi. Ispunjenje ugovora o zajmu prije roka Članak 79. Utjecaj prethodne obavijesti na ugovor Članak 91. Pravo potrošača na jednostrani raskid ugovora Članak 92. Teret dokaza Članak 93. U slučaja spora je li i s kojim datumom potrošaču uručena prethodna obavijest, ugovor ili predugovor, teret dokaza je na trgovcu. Utjecaj jednostranog raskida na ugovor o zajmu Članak 94. Zabrana prethodnog plaćanja Članak 95. Trgovcu nije dopušteno zahtijevati od potrošača nikakva plaćanja na osnovi potpisanog ugovora ili predugovora prije isteka roka za raskid ugovora iz članka 92. NEPOŠTENE ODREDBE U POTROŠAČKIM UGOVORIMA Pojam nepoštene ugovorne odredbe Članak 96. Pojedine ugovorne odredbe koje se mogu smatrati nepoštenima Članak 97. Ugovorne odredbe koje bi se, uz ispunjenje pretpostavki iz članka 96. Okolnosti koje se uzimaju u obzir prilikom ocjene ugovora Članak 98. Prilikom ocjene je li određena ugovorna odredba poštena uzimat će se u obzir narav robe ili usluge koja predstavljaja predmet ugovora, sve okolnosti prije i prilikom sklapanja ugovora, ostale ugovorne odredbe, kao i neki drugi ugovor koji, s obzirom na ugovor koji se ocjenjuje, predstavlja glavni ugovor. Nedopuštenost ocjene pojedinih ugovornih odredaba Članak 99. Nije dopušteno ocjenjivati jesu li ugovorne odredbe o predmetu ugovora i cijeni poštene ako su te odredbe jasne, lako razumljive i uočljive. Odredbe ugovora u pisanom obliku Članak 100. Ako na temelju zakona ili sporazuma stranaka, ugovor mora biti u pisanom obliku, njegove odredbe moraju biti napisane jasno i razumljivo te moraju biti lako uočljive. Tumačenje ugovora Članak 101. Posljedice nepoštenosti ugovorne odredbe Članak 102. Zahtjev da se zabrani korištenje nepoštenih ugovornih odredaba Članak 103. Osobe ovlaštene za pokretanje postupka Članak 104. Ako sud presudom zabrani korištenje određene nepoštene ugovorne odredbe, naredit će tuženiku da o svom trošku objavi tu presudu u sredstvima javnog priopćavanja. NEPOŠTENA POSLOVNA PRAKSA Glava I. OPĆE ODREDBE Područje primjene Članak 107. Zabrana nepoštene poslovne prakse Članak 108. Nepoštena poslovna praksa je zabranjena. Pojam nepoštene poslovne prakse Članak 109. ZAVARAVAJUĆA POSLOVNA PRAKSA Zavaravajuće radnje Članak 110. Zavaravajuća propuštanja Članak 111. Postupci koji predstavljaju zavaravajuću poslovnu praksu Članak 112. Zavaravajućom poslovnom praksom u svakom se slučaju smatraju sljedeći postupci: — tvrdnja trgovca da je potpisnik određenog pravila postupanja trgovaca, iako to nije slučaj, — isticanje zaštitnih znakova, znakova kvalitete ili sličnih znakova bez potrebnog odobrenja, — tvrdnja da je pravila postupanja trgovaca koja taj trgovac primjenjuje odobrilo neko javno ili drugo tijelo, iako to nije slučaj, — tvrdnja trgovca da je njegovu djelatnost, njegovu poslovnu praksu ili njegov proizvod odobrilo, preporučilo ili dopustilo neko javno ili privatno tijelo, iako to nije slučaj ili ista takva tvrdnja u slučaju kada njegova poslovna praksa ili proizvod ne udovoljava zahtjevima za izdavanje tog odobrenja, preporuke ili dopuštenja, — pozivanje na kupnju proizvoda po određenoj cijeni, bez isticanja činjenice da trgovac ima opravdane razloge vjerovati da neće biti u mogućnosti ponuditi isporuku tog ili sličnog proizvoda po navedenoj cijeni, u vrijeme i u količini koji su razumni s obzirom na proizvod, opseg oglašavanja proizvoda i ponuđenu cijenu, odnosno da neće biti u mogućnosti osigurati da drugi trgovac isporuči taj ili sličan proizvod po navedenoj cijeni, u vremenu i u količini koji su razumni s obzirom na navedene okolnosti, — pozivanje na kupnju proizvoda po određenoj cijeni, a zatim odbijanje da se kupcu pokaže oglašavani proizvod ili odbijanje prihvaćanja narudžbe potrošača, odnosno dostave proizvoda u razumnom roku ili pokazivanje neispravnog primjerka proizvoda, a sve s namjerom promidžbe nekog drugog proizvoda, — lažno tvrditi da će proizvod biti dostupan samo u vrlo ograničenom razdoblju ili da će biti dostupan jedino pod posebnim uvjetima u vrlo ograničenom razdoblju, a radi navođenja potrošača da odmah donese odluku o kupnji, čime mu se uskraćuje mogućnost ili vrijeme potrebno da donese odluku utemeljenu na saznanju o svim relevantnim okolnostima, — obvezati se potrošaču na pružanje nekih postprodajnih usluga, i to na jeziku koji nije službeni jezik države članice Europske unije, u kojoj se trgovac nalazi, a zatim omogućiti pružanje tih usluga samo na nekom drugom jeziku, a da potrošač na to nije bio jasno upozoren prije sklapanja ugovora; — tvrditi ili na drugi način stvarati dojam da se proizvod može zakonito prodati a kada to nije slučaj; — predstavljati potrošaču prava koja mu po zakonu i inače pripadaju kao posebnost ponude trgovca, — koristiti uredničke sadržaje u medijima radi plaćene promidžbe proizvoda a da u tim sadržajima nije jasno izraženo, riječima, znakovima ili zvukovima koje potrošač može jasno prepoznati, da je riječ o promidžbi, — iznositi netočne tvrdnje glede naravi i obujma rizika kojem bi mogla biti izložena osobna sigurnost potrošača ili članova njegove obitelji u slučaju da potrošač ne kupi proizvod, — oglašavati proizvod koji je sličan proizvodu koji je proizveo neki drugi proizvođač i to na način da se namjerno navodi potrošača na pogrešan zaključak da je oglašavani proizvod proizveo taj drugi proizvođač, — uspostavljanje, vođenje ili promidžba piramidalnog sustava promidžbe, pri čemu potrošač mora dati određenu činidbu kako bi mogao dobiti određenu naknadu, i to prije svega zbog toga jer je uveo u sustav nove potrošače, a ne zbog toga jer je kupio ili konzumirao proizvod, — tvrditi da će trgovac uskoro prestati sa svojom djelatnošću ili da će se preseliti u drugi poslovni prostor iako to nije slučaj, — tvrditi da proizvod može omogućiti dobitak u igrama na sreću, — lažno tvrditi da proizvod može izliječiti bolest, disfunkcionalnost ili malformaciju, — prenošenje netočnih obavijesti glede stanja na tržištu ili dostupnosti proizvoda, s namjerom da se navede potrošača da kupi proizvod pod uvjetima koji su nepovoljniji od uobičajenih tržišnih uvjeta, — tvrditi u okviru poslovne prakse da se raspisuje nagradna igra ili promocija, a da se ne dodijeli opisana nagrada ili njezin razumni ekvivalent, — označavanje proizvoda oznakama »gratis«, »besplatno«, »bez naknade« ili sličnim oznakama ako potrošač mora za taj proizvod platiti bilo koji iznos različit od neizbježivih troškova odgovaranja na poslovnu praksu, troškova dostave ili primitka proizvoda, — uvrštavanje u promidžbene materijale računa ili nekog drugog zahtjeva za plaćanje kojim se kod potrošača stvara dojam da je već naručio oglašavani proizvod koji se nudi iako to nije slučaj, — lažno tvrditi ili stvarati dojam da trgovac ne djeluje u okviru svoje poslovne djelatnosti, odnosno djelatnosti slobodnog zanimanja ili lažno predstavljanje trgovca kao potrošača, — stvaranje lažnog dojma da su postprodajne usluge glede proizvoda dostupne i u državi članici Europske unije koja je različita od one u kojoj je proizvod prodan. AGRESIVNA POSLOVNA PRAKSA Pojam Članak 113. Uznemiravanje, prisila i nedopušteni utjecaj Članak 114. Prilikom odlučivanja o tome je li u poslovnoj praksi korišteno uznemiravanje, prisila, uključujući silu ili prijetnju, ili nedopušteni utjecaj, vodit će se računa o: — vremenu, mjestu ili naravi poslovne prakse, kao i ustrajnosti koju je trgovac pritom iskazao, — tome je li se trgovac koristio prijetećim ili uvredljivim rječnikom ili ponašanjem, — tome je li trgovac iskorištavao nesretne ili druge okolnosti u kojima se potrošač nalazio, a koje su bile tolikog značenja da su umanjile sposobnost potrošača da razumno rasuđuje, a trgovac je bio svjestan da će te okolnosti utjecati na odluku potrošača glede proizvoda, — postojanju bilo kojeg otežavajućeg ili nerazmjernog ograničenja izvanugovorne naravi koje je trgovac nametnuo potrošaču za slučaj da potrošač želi ostvariti neko svoje pravo iz ugovora, uključujući pravo na raskid ili pravo na otkaz ugovora ili pravo da izabere drugi proizvod ili drugog trgovca, — korištenju bilo kakve prijetnje o poduzimanju radnji koje se po zakonu ne mogu poduzeti. Postupci koji predstavljaju agresivnu poslovnu praksu Članak 115. Agresivnom poslovnom praksom u svakom se slučaju smatraju sljedeći postupci: — stvaranje dojma da potrošač ne može napustiti poslovni prostor sve dok ne sklopi ugovor, — posjećivanje potrošača u njegovu domu, ignorirajući pritom zahtjev potrošača da se napusti njegov dom ili da ga se više ne posjećuje, osim u slučaju i u mjeri u kojoj je to opravdano radi propisima predviđenog prisilnog ispunjenja ugovorne obveze, — ustrajno i neželjeno komuniciranje s potrošačem putem telefona, telefaks-uređaja, elektroničke pošte ili drugog sredstva daljinske komunikacije, osim u slučajevima i u mjeri u kojoj je to opravdano zbog propisima predviđenog prisilnog ispunjenja ugovorne obveze. Ova odredba ne utječe na primjenu pravila ovoga Zakona ili drugih propisa o ograničenju ili zabrani korištenja određenih sredstava daljinske komunikacije u određenim okolnostima, — traženje od potrošača koji postavlja odštetni zahtjev na temelju police osiguranja da dostavi određene dokumente koji, po razumnoj ocjeni, nisu relevantni za ocjenu opravdanosti tog zahtjeva ili sustavno izbjegavanje davanja odgovora na ustrajno dopisivanje potrošača, s namjerom da ga se odvrati od ostvarivanja prava koja mu pripadaju na temelju ugovora, — oglašavanje kojim se djecu izravno navodi na to da kupe oglašavani proizvod ili da nagovore svoje roditelje ili ostale punoljetne osobe da im kupe oglašavani proizvod, — zahtijevanje plaćanja proizvoda odmah ili s odgodom ili vraćanja ili čuvanja proizvoda koji je trgovac nabavio, a potrošač ga uopće nije naručio, — izravno obavještavanje potrošača da će posao ili opstanak trgovca biti ugrožen ako potrošač ne kupi proizvod, — stvaranje lažne predodžbe da je potrošač osvojio, ili da će osvojiti, bezuvjetno ili uz ispunjenje određene činidbe, određenu nagradu ili neku drugu odgovarajuću korist, kada u stvarnosti nikakva nagrada ili druga odgovarajuća korist nije predviđena ili kada je u stvarnosti poduzimanje bilo kakve radnje usmjerene na ostvarivanje te nagrade ili druge koristi uvjetovano određenim plaćanjem od strane potrošača ili kod potrošača uzrokuje troškove.



Zadruga - Sloba savetuje Kiju da se izvini njegovim roditeljima - 27.05.2018.
I akvakultura i hidroponika stvaraju otpad, me? U svako doba godine ima mnogo lijepog posla. A kada to ima? Vertikalni farmeri, za koje tvrtka Fast Future predvi? Prvo i osnovno, upoznaj samoga sebe.

[Dodirni me tekst|Kako napaliti zenu preko poruka|Smssex]






Oznake: Zakon, o, zaštiti, potrošača

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.