cure s geodezije

petak, 13.05.2005.

Ništa posebno ( dosadna)

Šta da kažem, pišem, govorim, lažem... imam 21 godinu i još ne znam šta da radim u životu. Sam idem na faks , slijedim čitavu jednu proceduru propisa koju nam je odredilo društvo. nedostaje mi stari život kad sam bila još klinka a ne kazem da sam danas žena ni odrasla jer odrasli znaju šta da rade. Slušam vijesti i ono što kažu da solariji štete koži, istina je. Upravo su rekli na vijestima da 70 000 mladih djevojaka od 18 godina koje su išle na solarije imaju kožu kao kod žena od 30 godina. to je grozno i ogavno. Cure , nemojte ići u solarije. a mama mi je još savjetovala krajem prošlog ljeta da mi ne bi škodilo nekoliko puta u solarij jer sam previše bljieda, e da sad čuje ove vijesti, mislim da će joj biti drago. Danas je petak 13, jupppppppppppppppppppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.............
dan loše sreće, baš. Ja sam čitavu godinu nesretna pa bi mi ovo trebao onda biti sretan dan.
Moram nešto pitati sam curke. Neki dan kad sam se vozila tramvajem sam doživila silovanje, dobro ne baš to ali nešto slično tome. nije mi bilo prvi put da mi se to dogodi ali ovaj je bio ogavan. Stojim ja u tramvaju , držim se za rukohvat tam na kraju. Nije baš bila prevelika gužva al je bilo dovoljno. Uđe taj idiot muški negdje oko 50-60-ak godina ( starac) i stane kraj mene. Dobro mislim i nastavim i dalje gledati vani i razmišljati o svom jadnom životu. Kad on sve bliže i bliže k meni prilazi. Ništa ja sve dok se nije približio tik kraj mene i šta je tu onda čudno il šta je tu seksualno zlostavljanje. Pa nije u pitanju šta je stajao tik kraj mene neg kao fol slučajno je stavio ruku u svoj đep i da nitko ne vidi ta je ruka pa nije baš da je bila na meni neg je tom rukom imitirao kak da rečem pa seks ali polako.: čak sam mislila da je uhvatio ono nekako . i tak sve udarajući u mene i to iza mene (moja pozadina), a ja kraj prozora. Čim sam osjetila luđaka iza mene , prvo sam pomislila kud baš mene. E znam da bi neki vatreniji odmah opsovali al ja sam se nekako izmigoljila iz tok stiska i otišla mal dalje. To je tak ponižavajuće. To je neki oblik seksualnog zlostavljanja, zar ne? Nadam se da nisam jedina kojoj se to događa. To sam prvi put doživila u gradu gdje sam odrasla i tad sam bila u velikom šoku. Da te neki starac dira da zadovolji svoj ogavne potrebe, to je uffff.... Sad se sam odmaknem il izađem iz tramvaja. I curke dal sam jedina il ne?

<< Arhiva >>