utorak, 13.03.2007.

I don't know what to do with myself

Volim sunčani dan,procvjetalo drveće i taj miris prolječa. Volim hrpu malih sitnica i svaki trenutak svoga dana,ali ne i danas. Ne i ovih dana...ne pamtim kada sam se zadnji put osječala tako tužno kao i zadnjih par dana. Jednostavno ne mogu naći išta što me veseli i zbog čega bi se malo oraspoložila. Čak i sve moje omiljene stvari su mi glupe i beznačajne. Sve bez tebe mi nema smisla. Bez tebe briga me da li je mrak ili svijetlo, da li je kiša ili sunce, da li je crno ili bijelo.... Bez tebe briga me za sve, uopće mi ništa nije važno. Ponekad se bojim toga koliko jako mi nedostaješ,a ovih zadnih dana ne mogu prestati misliti na tebe bez obzira na to što radim i gdje sam. Uz hrpu ljudi koji me okružuju osječam se kao Pale sam na svijetu. Tako bi htjela da si ovdje i da me samo zagrliš bez riječi. Samo bih htjela da si tu, i ne moraš išta reći...samo budi tu. Nedostaje mi tvoj glas, tvoj smijeh, tvoj zagrljaj i poljubac, tvoja ruka u mojoj. Nedostaje mi tvoja prisutost, tvoja blizina. Vjeruj mi da ne postoji stvar koja me ne podsječa na tebe. Ti si mi prva i zadnja misao svakog dana. A svaki dan je tako beznačajan jer prolazi bez tebe. Osječam se tako tužno i osamljeno da ne mogu ni opisati. Mrzim to što sam bez tebe, mrzim to što mi ne dostaješ i mrzim taj prokleti mobitel koji ne zvoni baš sada. Mrzim to što ne mogu naći nešto što me čini sretnom, a da ne uključuje tebe. Užasno sam ljuta ne sebe što te toliko volim! I to što sad pišem ovo,jednostavno katastrofa. Molim te da nestaneš iz mog života,ali trajno. Ne mogu više ovako,bit će grozno ali preživjet ću

- 21:38 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Moj svijet i pogled na njega

"Always"

This romeo is bleeding
But you can't see his blood
It's nothing but some feelings
That this old dog kicked up

It's been raining since you left me
Now I'm drowning in the flood
You see I've always been a fighter
But without you I give up

Now I can't sing a love song
Like the way it's meant to be
Well, I guess I'm not that good anymore
But baby, that's just me

And I will love you, baby - Always
And I'll be there forever and a day - Always
I'll be there till the stars don't shine
Till the heavens burst and
The words don't rhyme
And I know when I die, you'll be on my mind
And I'll love you - Always

Now your pictures that you left behind
Are just memories of a different life
Some that made us laugh, some that made us cry
One that made you have to say goodbye
What I'd give to run my fingers through your hair
To touch your lips, to hold you near
When you say your prayers try to understand
I've made mistakes, I'm just a man

When he holds you close, when he pulls you near
When he says the words you've been needing to hear
I'll wish I was him 'cause those words are mine
To say to you till the end of time

Yeah, I will love you baby - Always
And I'll be there forever and a day - Always

If you told me to cry for you
I could
If you told me to die for you
I would
Take a look at my face
There's no price I won't pay
To say these words to you

Well, there ain't no luck
In these loaded dice
But baby if you give me just one more try
We can pack up our old dreams
And our old lives
We'll find a place where the sun still shines

And I will love you, baby - Always
And I'll be there forever and a day - Always
I'll be there till the stars don't shine
Till the heavens burst and
The words don't rhyme
And I know when I die, you'll be on my mind
And I'll love