< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (3)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (11)
Travanj 2007 (14)
Siječanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

*~*Dizajn By: IvY*~*

Opis bloga

Čitat ćete sve o mom životu i mojim novostima..
ali i o mom hobiju i razredu i tak..

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

IME:Ivana
Škola:A.B.Šimić-Dubrava
Datum rođenja:22.12.93
Razred:8.b is the best
Hobi:ples-show dance i step
Što volim:Plesati,pjevati,izlaziti,frendove
i frendice,natjecanja,vesele ljude,
smijeh,ljeto,kad si svi pomazu medusobno

Što ne volim:Ovako-bahatost,umišljenost,škrtost,
sebičnost,smrt,laži..

Slušam sve...strano,domaće,malo cajke

Frendovi/frendice:Ines,Iva,Ana,Dora,
Marija,Lucia,Mirna,Stela,Megy,Breša..
Primorac,Mile,Čale,Leo,Renić...
I svi s mora i ima ih još u dupcu..

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

U GAVELLI U GARDEROBI

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Iva i JA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Bivši stariji juniori



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Nika&Reica-2 moje ljube
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


3 slatkice,prekrasna slikica

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Alma,Magy,Ivona i Rea
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us








glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com






Ovo sam ja u Novom Vinodolskom,na natjecanju iz prve pomoći.Povećajte pa ćete bolje vidjet.






Neki linkići

lolcats - Caption a Kitten - ImageChef.com


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more











glitter-graphics.com




glitter-graphics.com

iv@ & ana marij@

cure iz dubrovnika:))

***tina***
>
Stipicka

lucia :)))

luce-dubec

erićka:))))

Andrea Dubrovnik

Reica Dubrovnik

Ayla 8.c

>a href=http://bajtuvej.blog.hr=_>Tina 2



***Ifana***

ja vodim ljubav bez pravila

vuletićka

luana

obad-dubec

mama ti je formula=))))


glitter-graphics.com

5 naj citata za najbolji život

"Svako jučer samo je san,a svako je sutra samo vizija.No ako dobro proživiš danas,svako jučer postaje san sreće,a svako sutra postaje je vizija nade."

"Ako je jedina molitva koju izgovoriš u životu i to je nešto."

"Nikada nije prerano da učiniš dobro djelo jer ono što je za tebe rano,drugomu je možda kasno!"

"Da sam trebao biti drukčiji,zacijelo bih se i rodio drukčiji!"

"Bolje da me mrze zbog onoga što jesam nego da me vole zbog onoga što nisam!"

Slusaj sad: U dusi sam dijete koje ne zna mrziti, u zivotu sam putnik
koji uvijek pronadje pogresan put, a u stvarnosti sam budala koja uzalud
VOLI
Spavaj kao da ne postoji sutra, kao da nema jutra, spavaj i snivaj
slatke snove i sanjaj me noci ove!!!!!


Sreca? Sto je sreca sada znam. To je svaki susret s tobom, tvoj dah na
licu mom. Sreca? Tvoj korak, tvoj glas, njezni poljupci kroz noc.
JEDNOSTAVNO - TI!


HIMNA PLESNOG STUDIJA STEP BY STEP...

U dvorani skrivenoj stepera je mali dom,oni čak i stepaju pogledajte...
Neki suci okrutni opasni ko' zmaj,uništili bi taj pravi mali raj...
No neće...neće bome moć' jer mali steperi će doć' ko' jedan ...
Borit će se svi i pehar spasiti...
Ako voliš stepati,repati i plesati...
Primit će te odmah u svoj plesni svijet.....
Ti čudesni maleni:
STEP BY STEPERI YEEEEEEEAAAAAAAAAHHHHH!!!!!!!!!!

Malo muzike...

Rihanna-Dont stop the music



Sean Paul i Rihanna-Break it off



Beyonce



Seka Aleksić-Aspirin



Dara Bubamara-Zidovi

subota, 21.06.2008.

Milena generacijo moja...

beljnonosretantuzan...Eto i mene...opet..Neko mi je komentiro na blogu..I to vrijeđao me..Pa sam promjenila naziv bloga...

Jučer smo bili u TRICI,u kafiću skoro cijeli razred gledali tekmu...Izgubili smo,al jbg.

Grozan dan..Rastavili se ja i moj razred,izgubili,ma grozno..eeknonoI sudac je bio užasno nepravedan,al eto..

Tako je to uvijek. U petak nam je podjela svjedodži i zadnji put da ćemo bit u razredu zajedno.

Ali ja imam jedan problem.Meni je jučer bio zadnji dan u školi.Jer u petak nam je europsko iz stepa u Samoboru.

Tako da neću doć po svjedodžu.namcornamcor

Dada...Prvi puta europsko u Hrvatskoj.Velika je to stvar.yesyessretanMi smo domaćini..Mora nam bit super.

Uskoro će nam je i ljeto.Ja opet idem na Vir.Kad tamo imam i kuću.Ovo ljeto će mi doc i frendica Matea Brešić.

I tak sam sretna..Al ćemo se zabavit..uff..finobelj

I napokon ću sve vidjet nisam od prošlog ljeta..

A sad sam se opet sjetila svoje generacije..Jučer sam gledala staree slike iz nižih razreda..

Bili su to naši počeci ludovanja.

Al sve što nam se dobro dogodilo bilo je to u osnovnoj.

Bile su to i prva prava prijateljstva,prve ljubavi,prve svađe i pomirbe.

A sad nakon ljeta nova upoznavanja,novi prijatelji ,profesori i okolina..rolleyes

Za mene je to previše novoga..

Al eto tješi me što će moja Ančica samnom u srednju..

eto vas idem..cao pusa bok...vv

|Komentiraj (18)| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.