UPRI Gelender

srijeda, 29.07.2009.

Koka

Jutarnja Gelender liga, 8. kolo...

05.08. srijeda, parking, 5:30h, PROBUDI SE...


COPA LIBERTADORES by Zvonimir Magdić - Amigo

DROGA, RUMBA, MACUMBA I NACIONAL - II dio

Kolumbija ima velikane. Imena. I Millonarios iz Bogote i Americu iz Calia. Ovog puta Medelin je na nogama. Industrijski grad u centralnim Kordiljerima. Preko milijun ljudi. I zlata i srebra. I kave i ugljena. I kemije i farmaceutike. I - zlo svih zala: droga. Centar svjetske mreže. I - jedna dobrota: nogomet.
Jedan je čovjek zgusnuo sve to. I stvorio vele-momčad: trener Francisco Maturano. Mulat. I sam igrač Nacionala. I znalac. I više: student medicine. I ne mlad. Ni star: 45 godina. I visoke dosljednosti: "Ja igram zonu. Čistu zonu. U redu, kad treba, " stišćemo". Presing. Ja hoću ofenzivu, ja hoću spektakl. Ja hoću nogomet!"
(Bravo, Paco! U ovoj poplavi anti-loptanja, još živi stari bog, nogomet.)

nastavlja se...

- 15:49 - Komentari (30) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.