subota, 27.10.2007.

Jel smo mi gimnazija il mi se to samo čini?? :D

oi....evo setil se neko napokon da napiše novi post(nemreš verovat :P)...pa da vidimo kaj se sve događalo proteklih dana u školi...pisali smo informatiku, matematiku smo dobili(:S), pisali smo engleski i kemiju, a najgore tek dolazi :S......pišemo još i povijest, fiziku, latinski, a moguće je da bumo pisali i biologiju.....užasss.....no nemojte mislit da to nas dira.....lol......nama je samo još zabavnije.....vjerujte mi....ja(filip) i iffchek našli smo zanimaciju pod satom da bilježimo bisere.....hehe.....pa budem vam sad stavil neke od tih bisera....pa ovak:

Iffchek(za hinduiste): Oni su ko amiši!

Siki(na hrvatskom): Ljubavna pjesma je kada voliš svog cupsa(cucak+pas)...

Profesorica: Tko je za tebe deux ex machina?
Siki: Netko tko dođe iz stroja i riješi moj problem...

Pavlek(na latinskom o muzama): Često su se odnosile na umni ili društveni rad...

Ja(Filip-na hrvatskom): Metafora je nabrajanje....

Jedna Ivina sentencija: Konjugiram ti ja konja.....

lol.....ahh ima još puno bisera al nebi bilo fora da sad sve stavim....mora nekaj ostati i za posle.....ajde idem ja sad....vidimo se....poseban pozzzzz gekačima.....


Post by:blogmaster Fićo :P

- 12:20 - Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

kostur byRuby Nelle