***** bla bla bla *****

petak, 11.11.2005.

Moram nekome negdje ovo ispričati...

....... a ne maltretira mi se frendice. Dovoljno su slušale. I previše. Interesantna je količina gluposti koju inteligentna žena može poslušati klimajući glavom ako te iste glupost ispadaju iz usta njene voljene uplakane prijateljice. Ili frendice ka se to tu u ZGbu kaže. Uglavnom, naravno da je riječ u muškarcu. Naravno. Dečki, da se ne počnete uzrujavat se, posve mi je jasno da i mi Vas znamo izluditi, izbaciti iz tračnica pri najvećoj brzini postignutoj ikad..... ali dopustite....
Danas.... zapravo sad, jer sam do maloprije sve imala pod kontrolom, želim biti subjektivna..... i reći da je ovaj svijet službeno otišo u kurac!! Vjerovali u Boga ili ne, meni je sada posve jasno da je Njemu (ili Njoj, whatever) dosadno. Da, da, dosadno.
Prevario me bivši. Al to je stara stvar. Po ovome "bivši" se to vidi, ne...
I to više nije problem. Prekinuli, cmoljila, prožvakala (iznenađujuće brzo zapravo, bravo ja!) i tak je to trebalo bit gotovo....
Našo si je novu curu.... e pa neka je....
I onda se počeo javljat i kao patit za davnim vremenima... i kao idemo mi skupa van... i kave svaki drugi dan... i tak...
I sad pola mene razvija pakleni plan, kao ja ću njega naguzit..... druga polovica shvaća da ću se uvalit u govna jer ga još volim...
I svađale bi se te moje dvije polovice.... ko zna dokad.... i ko zna kak bi to završilo...
Al nije bed, neće se posvađat moje dvije polovice.....saznah jučer...
Njegova cura je trudna.... probably se žene.......... i tak.

- 20:14 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Školski primjer prijelaznog razdoblja između manične depresije i paranoične shizofrenije....

Ako vam je stvarno dosadno...