gey je okey :)

24.08.2005., srijeda

O maj gad.... :)))

Đizus......... nismo vec 20 dana pisali novi blog?!?!?! zar je vec toliko proslo?! :( svaki dan smo rekli budemo sutra, drugi dan (sutra), budemo sutra, pa opet, pa opet, opet, opet, i tako do danasnjeg dana dok je pursuit rekao "ma budemo sutra" a ja sam odlucno rekao NE. i evo nas pisemo novi post. :) bilo je ok ovih 20 dana koliko nismo pisali. bili smo 5 dana na moru, malo smo izlazili - ocito se plamen, micek i luzek ljute na nas sto smo stavili njihove slike na nas blog, nisu nas htjeli ni pozdraviti, cak su i glave okretali od nas. luzek je ocito toliko ljut da se nece vise sa mnom ni jedan na jedan :((( mozda je zainteresiran da ponovimo ono "dva na jedan" pursuitu se svidjalo dok smo bili luzek i ja :) a dobro, ne znam sto bih vise pisao, idem pronaci neke lijepe slikice, pa se vjerojatno vratim jos danas da ih postam, a ako ne, onda "budemo sutra". :)) bog

gay_in_pursuit&gej_on_the_run

04.08.2005., četvrtak

hello

evo, ja ne znam zasto nas toliko ne vole u sobi koprivnica na iskonu, al mi smo iz koprivnice, NISMO cure, decki smo, al smo slicni vecini cura, volimo decke. i trazimo po drugim blogovima zgodne decke, pa njihove slikice stavimo na nas blog. evo, obzirom da nam je micek prijetio da ce nas razbit, i slicno, a izgleda nam onako sarmantno, smireno, vidi se da ima puno seksipila, i moramo priznati da smo jaaaaaako tesko pronasli sliku na kojoj micek izgleda opasno. al uspjeli smo nakon duge potrage. :)
pusa micek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

gay_in_pursuit & gej_on_the_run

03.08.2005., srijeda

good day

dan ne bi bio dan bez nas. tako da smo odluci opet pisat neke gluposti. danas je dan u kur... pa smo tako i mi. mislim, cijeli dan pada kisa, mi radimo, ne vidimo se, ja tuzan, on tuzan. :( al sad smo konacno stigli doma, sjeli pred kompjuter, idemo napisati neki post, da ne kazete da smo lijeni, i onda u krevet. sutra je novi radni dan. jedva cekam petak, necemo raditi. cijeli cu dan provesti u krevetu. suuuuper. a i pursuit ce provesti dan u krevetacu. odlicno. :) morat cemo nekog unajmiti da nas hrani. ima zainteresiranih? :) da, dosta gluposti.
evo neceg pametnijeg:
luzek nam je konacno poslao svoju sliku. juuuuuuupiiiiiiii. sto je jos bolje on i pozhar su na njoj. odlicno. znaci plamena znate :), a sad ce vidjeti i treceg najsexy decka u koprivnici. :) eto i njegove slike. on je ovaj decko sa super frizom (ovaj desni) :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

aj da ne dosadjujemo vise.
pusa svima, posebno nasim zgodjusnjim deckicima. :) kiss

gay_in_pursuit & gej_on_the_run

02.08.2005., utorak

jos malo

evo... jos cu malo danas dosadjivati a onda gotovo.
odlucio sam za danas hostati dvije slike
svoju i od gay_in_pursuita

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

evo ovo je slika od mog partnera gay_in_pursuita :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

a ovo sam ja u svojim mladjim danima :)

gay_in_pursuit%gej_on_the_run

bok

evo nas opet. ne znam sta bi vam sad rekli, al sliku od luzeka jos nismo nasli, nadamo se da cemo je uskoro imati da je stavimo na blog da vidite koliko je taj decko lijep. al malo je onako bezobrazan, i ono nasty, al mi to onak malo volimo. :) kasnije cu staviti jos koju sliku od ljudi iz koprivnice da vidite koliko zgodni decki ovdje zivi. naravno da necu cure zapostaviti i njih ima lijepih. :) cujemo se sutra, pozdrav.

gay_in_pursuit&gej_on_the_run

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>