<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>



utorak, 06.05.2008.

Hjojjjj...jedan brzinski

Allo ljudi! xD
Jeste nas zaboravili kao mi vas??Nije valjdaa...nono....abv vas se sjetila=) aww....i tako odakle da pocnem...hmhm...proslo je duugo vremena od zadnjeg posta,eto nas 3 nekako prezivljavamoO...danas je bila *mala matura* hahaha...ja sam s hemom pisala,i tako bzzz nis nisam znala,povijest malo bolje od zem,ma sve to retardiranooOoo...
Eh dda...(= Alena (L) Brny =)
Tako da se ne obazirete na njen zadnji post o nekim nesretnim ljubavima,ona vam je happy i bas su kjuutt....wee =)=)=)
A ja?a jaa?mistery...haha...ma kod mene vam je sve li-la,ma bezveze...
I sto da vam kazem jos?kommajte malo vise,idem vam ja malo komentirat okolo paa...=)
ps ema kad ces dignut ove napaljenicke iz boxaaa?? xDxD
pusssaaaa:)

06.05.2008. u 12:40 • 24 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Blog o tri ludjakinje..

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

About us..
Ime: Ema
Prezime: *********
Na ovaj svijet sam dosla: 27.7.1993.
Po horoskopu lavica..
Zivim u Mokosici (Dubrovnik)
Idem u 8.b razred..
Volim:-izlaske
-BMW
-prijatelje
-sve vrste zabave
-narodnjake
-jednog decka sabu
-Sarajevo
-komp..msn..internet
-ponekad se svadjat
-Karocu
-Sladoledarnu Dubrovnik
-i jos puno toga
Ne volim:-skolu
-ulizice
-sponzoruse
-ljude koji me ogranicavaju..
-kad nemam para (na mobu i u kesu)
-rastanke
-i jos puno toga
LJUBAV: sretno zauzeta (al ne i oduzeta) hehe

Image and video hosting by TinyPic

Ime:Ana Brbr :)
Godina: 14
Razred:8.b ->MoKoŠiCa
VOLIM:
-svoju obitelj i prijatelje <3
-smijat se i nasmijavat druge
-izlaske, tulume xD
-LjUbAv <3<3
-MuSkE oFc
-BiH xDxD
-Dinamo :P
NE VOLIM:
-dvolične,tračerice
-dosadne,svađalice
-preseratore
-rano dizanje,školu
-nepravdu
-sve kukce xD
MSN:
vegovica@hotmail.com
LoVe Ya =)


moje ime je:alena
imam 13god
idem u 8b razred
inace volim:
-sve svoje prijatelje..
-svoj razred..
-iskrenost
-i tako to
nevolim:
-neke osobe
-lazljivce
-umisljenost
slusam
-shock rock
-i sve vrste metala..
-naj marilyn manson!
oke--to je to..
moj msn je
mentalka@windowslive.com
i to je too..=)=)

Linkovi

Najzgodniji..najljepsi..najsladji osmas??
Garvan
Markanovic
Brnada
Ostojic
Volarevic
Barisic
Ceovic
Grbavac
  
pollcode.com free polls




Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Ema
Ana-Barbara
Alena
Bananeee
Alena & Mia
Ema i Mirela
Mirela
Mia
Kotlarka
Djana
Ema i Medina

Thanks e

Prilagodile:muheskins.blog.hr Designer: e Simplel0gic
Basecode
imageshack
Images: Deviantart
Brushes: Adobe Photoshop/ deviantart