<< Arhiva >>

petak, 08.09.2006.

Tutorijal za msn

Posto bi ja zelio da dodete na msn ja cu vam sada reci kako da skinete s interneta i instalirate na svoj kompjuter.

Pocinjem:
1. Link
odakle da skinete.
2. Kada ste to downloadali upalite to sto ste skinili i instalirajte procedurom "next, next, next"
3. Upalite msn i dolje imate tipkicu na kojoj pise "Get a new account". To kliknite...
4. On ce vas uputiti na neku stranicu na kojoj opet imate tipkicu "Sign up". to kliknete...
5. Ispunite taj obrazac i tad ste napravili account.
6. Udjite u msn. Upisite email i pass i kliknite: "Sign in"
7. Slika
- Tamo vam je prikazano sta trebate stisniti.
8. Upisite ovu email adresu: jurica.plesa@hotmail.com . To sam vam ja x). I kliknite save.
9. Sacekajte dok ja nedodem online i vidim da ste me ubacili. Tad cu vam objasniti sve sto vas jos zanima.
+10. Za one koji se neznaju odlogirati. Dolje, kako bi vi rekli kod "starta", desno skroz imate jednu slikicu od msna. Desni klik na nju i "Sign out".

Nadam se da cete doci!!!
Pozz

| 23:56 | Komentari (4) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>