by: xLucijaDizajn [Lucija]|

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

majn lajf,.,(namjerno napravljene pogreške) x)

blog sam pocela pisati:15.12.2007.

--->opisala bi se:ja sam jedna male velika beba,nekad cmoljim za svaku sitnicu a nekad se stvarno ponasam kao djete(to znaju moje curke iz grada),ali to sam ja i boli me briga sta ce si drugi mislit...ja uvjek moram bit drugacija totalno drukčija...ne volim biti ista ko i drugi i kopirati...JA SAM JA...
--->bolje da vas mrze zbog onoga što jeste, nego da vas vole zbog nečega što niste.

--->nesto jako vazno obozavam decke sa frckama...xP

--->ako se kome da dopisivati samnom moj msn:mala-bajbaja@hotmail.com

--->owo mi je stoti blog...pa mi se ne da po stoti put ponavljat ...nastavit cu gdje sam stala...ko skuzi skuzi ko nene nek me trazi pa cu mu ispricat=)


Photobucket


Punk je glazba
izgubljene duše

Metal je glazba
ranjenih života

Rock je glazba
usamljenih srca

Darkeri su ljudi
koji shvaćaju
život kakav je i
nose crno kao
dokaz svoje boli...


-->TeSkO jE vOLJeTi,i LJuBaV KrItI,u SrCu PlAkAtI,a NaSmIjAn BiTi,.,

slikice x)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
-->starkice,.,obozavam ih imam ja i svoje,.,naravno x)

Photobucket
-->eh,.,ja,.,no coment!!! x)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
-->meni prekrasne naocale x)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
-->mali slatkis,., x) ima zakon zurku!!! x) ali nista ne moze nadmasit frckice!! x)

Photobucket
-->peace!!!!! x)

Photobucket

happy
-->da,da...sretna sam ovdje gdje jesam x)

Photobucket

Photobucket
-->ne igraj se sa strujom,struja ubija!!!!! x)

Photobucket

Photobucket
-->opet starkice,.,heh!!! x)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

baby

baby
-->smile.,ja sjikam!!hehe x)


Photobucket




x) Bolje je šutjeti i pustiti da te smatraju budalom, nego progovoriti i otkloniti svaku sumnju.<3

prvo vam svima moram zahvaliti na komentarima podrske,.x)i cestitati NOVU GODINU,znam da ej unaprijed ali ko zna kad cu vam se sljedeci put javljati pa mi je lakse sada cestitat,.,neka vam se ispune sve zelje u novu godinu udite sa veseljem i nemojte previse popitit x)


Photobucket

vrtuljak mog zivota je usporio,.,tj sada me ostavlja samu i zaboravljenu u tami,.,za pomoc koju pruzim ne dobivam hvala a za
lose sta napravim ne dobivam nista,.,uvjek ali uvijek jedno veliko nista,,,sada kad je moj vrtuljak usporio sada mi opet ne valja jer sam ostala bez ljudi koij mi jako puno znace,.,ostala sam sama ne znam kome se mogu obratiti za savjet ali jednostavno sa nekim moram popricati,.,zao mi je sto smo se posvadale ali meni je vec bilo dosta jer sam ispadala kao papiga koja ti sto puta kaze jedno te isto a nista se ne dogada,.,i dalje te volim kao frendicu ali to mi nista ne znaci,kad ti vise nisi uz mene izgleda kao da je nase prijateljstvo palo u zaborav i da nismo nista stvarale prije,.,

Photobucket

Photobucket

Photobucket

i sada jos ispada da te kopiram...i to mi kaze osoba koja te stvarno ali stvarno kopira...x) kako jadno...
da li za stvaranje novih prijateljstava mora propasti jedno stvarno pravi prijateljstvo?
ja ne znam meni se to uvijek tako dogodi posvadam se sa dragim ljudima radi sam prolaznih prijateljstava,.,x(
ali nista valjda je zivot okrutan i takav...moram se pomirit s tim i gotovo...x( ali ja nebi ja nebi da je to tako zasto nas nekada ne moze malo postediti??x( zasto ne mogu prestati sanjariti o boljim danima o danima kada ce mi se snovi ostvariti???zaassstooo???x(x(x(x(

Photobucket

Photobucket

Photobucket

ajde necu ja vise filozofirati,.,pa cu se pokupiti,,,a vi se veselite ne morate biti tuzni kao ja...ljepo se provedite na novogodišnjem tulumu...x)x)x)vejika pusa svima a pogotovo frckavima...hehe a cak se i rimuje...x)x)


Photobucket


|posT naPisaN: ponedjeljak, 31.12.2007. , 14:39|

| kOmenTari. (51) | Da.nE.| prinT.| ×






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.