~somewhere else~

19.10.2005., srijeda

right to be wrong

napokon škola...možda čudno zvuči,ali nisam jedan dan bila u školi i več mi je falila...
iako je ponekad teško gledat neke morone iz moje škole...jedva čekam srednju...odlučila sam da ću ići u primjenjenu,čula sam da je tamo naajbolja ekipa..
još čemo vidjeti... =)
u školi je bilo podnošljivo...petica iz glazbenog(jadno ha?) =),malo živciranja zbog dotičnih osoba ali nema veze...imali smo sam četiri sata tako da sam brzo bila doma...
sutra je test iz povijesti...ništa neznam..nisam se ni trudila...
trebala bi ponovo krenut na jahanje,dugo nisam bila,ne bi se čudila da sam zaboravila osedlat konja =D
čitala sam blog od cure iz moje škole i ona je napisala kako je zamišljala što će bit kad odraste....pa sam se i ja tog uhvatila....
pošto se več sedam godina bavim slikanjem i 4 godine kiparenjem,nakon osnovne škole ću u primjenjenu a nakon toga možda i na likovnu akademiju....
i to ja to valjda...bye

<< Arhiva >>