Serbian Gay Boy

21.09.2009., ponedjeljak

Bok Hrvatska!

Bok Hrvatska!

Ja sam gay dečko iz Srbije. Dobro, dečko od 25 godina, to je još uvek "dečko". Znam da će neki od Vas "obožavati" činjenicu da sam gay (peder), a pogotovo što sam gay dečko iz Srbije...To taman dođe fino za tzv. naslađivanje, tipa, "vidi ovog četničkog pedera"...Daaaaa, u Srbiji ima pedera, mnogo...

A u Srbiji se bavimo ovih dana mnogo sa gay tematikom. Neki su prvi put čuli da "čak i Srbin" može biti peder, a neki i dalje tvrde da ovde nema pedera, nego da je to sve iz uvoza. Nešto slično poput predsednika Irana, koji je prilikom gostovanja na jednom američkom Univerzitetu izjavio baš to, da kod njega nema pedera. A tu je negde i u pravu. Pederi su kao vest, ako se za nju ne čuje, kao da je i nije bilo, tj. kao da tog događaja koji je predmet vesti nije ni bilo. Tako da, ako se pederi ne oglašavaju, onda kao da ih i nema, pa eto, da Hrvatska ne bi bila u zabludi, evo, tu sam ja, srpski peder...

Ali, ja nisam običan srpski peder! Ja sam vrlo neobičan srpski peder i zanimaju me neobične stvari, vrlo neobične za "svekoliko pučanstvo"...Evo, recimo, meni je jako privlačan jedan hrvatski, navodno str8...sportski (športski) tv-novinar...On je, onako malo deblji, kratko osisan, ima malu bradicu i srednjih je godina, onako, real chubby daddy. Guess who? Inače, ne volim bradice...

E sad, moj problem je, između ostalog, i to što mene čak ni pederi (obični srpski pederi) ne mogu da razumeju. Ne mogu da razumeju to što mene privlače matore debeljuce, a ja ne mogu nekim zdravorazumskim jezikom da objasnim zašto je to tako (hrvatski: zašto je tome tako)...A matore debeljuce su tako slatke, slatki podvaljci, slatki stomačići, deluju tako str8!

Pa, eto, da ne davim dalje, za sada toliko.

Pozdrav gay&str8 Hrvatskoj!




- 19:29 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  rujan, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Ožujak 2010 (1)
Rujan 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi